کد خبر: ۴۴۱۴۹۴
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

جنگنده های عربستان در 11 نوبت حجه را بمباران کردند

جنگنده بمب افکن های عربستان طی ساعات گذشته بخش هایی از استان حجه یمن را مورد شدیدترین حملات قرار داده و دستکم در 11 نوبت بمباران کردند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن, جنگنده بمب افکن های عربستان شهرستان های حرض میدی را بمباران کردند و تاسیسات و محله های مسکونی این دو شهرستان را هدف قرار دادند.
از خسارت های احتمالی این حمله هنوز گزارشی منتشر نشده است.
در استان صعده نیز جنگنده های عربستان منطقه قاره واقع در شهرستان مجز و همچنین شهرستان الظاهر را در سه نوبت بمباران کردند.

حملات هوایی عربستان در استان های تعز و لحج نیز ادامه داشت و جنگنده های عربستان بخش هایی از این دو استان را در 7 نوبت بمباران کردند.
بنابر گزارش المسیره جنگنده بمب افکن های عربستان در سه نوبت شهرستان باجل در استان حدیده را بمباران کردند.

در حالی حملات هوایی جنگنده های عربستان در استان حدیده یمن, ادامه می یابد که ساعاتی پیش مقامات سازمان ملل متحد و روسیه در خصوص هرگونه حمله به بندر حدیده توسط نیروهای ائتلاف سعودی هشدار دادند.
این بندر شاهراه ورود بیش از 80 درصد غذای یمنی ها به شمار می رود.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ،دریایی و هوایی این کشور به هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.

این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین