کد خبر: ۴۴۱۸۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲

۱۷ ماده غذایی که سبب افزایش میل جنسی می‌شوند

افرادی که دچار کمی میل جنسی می شوند لازم است ابتدا و در اولین مرحله برای تشخیص دلیل این موضوع به پزشک مراجعه نمایند. اما مواد غذایی متعددی وجود دارند که می توانند در رفع بی میلی جنسی مفید باشد. در این مطلب شما را با این مواد غذایی آشنا خواهیم نمود.
آفتاب‌‌نیوز :
برای افزایش میل جنسی<Increased libido> و رفع سرد مزاجی و به دنبال ان بی میلی جنسی مردان و زنان می توان از طب سنتی کمک گرفت. در زیر تعدادی از داروهای گیاهی که می تواند موجب افزایش میل جنسی شود را ذکر می کنیم:

● قطره ویتاگنوس (Vitaxnus) تهیه شده از گیاه پنج انگشت:

یک داروی گیاهی که در زنان باعث افزایش قوای جنسی، جلوگیری از بی میلی و سردمزاجی می شود، قطره ویتاگنوس (Vitaxnus) است که به شکل قرص هم ارائه شده است. این دارو از گیاه پنج انگشت (Vitex agnus – castus) تهیه شده و به صورت قطره یا قرص مورد استفاده قرار می گیرد.
این دارو در درمان سردمزاجی زنان از مصرف بالایی برخوردار است. آثار مهم این قرص و قطره شامل آثار رفع اختلالات قاعدگی، رفع اختلال های یائسگی، موثر در کیست های رحم و تخمدان، موثر در فیبروم، جلوگیری از تنبلی تخمدان، موثر در بعضی ناباروری ها، موثر در رفع آکنه و جوش صورت خانم ها و انواع دیگر مشکل های زنان است که مربوط به اختلال های هورمونی است

میوه های و سبزیجات افزایش میل جنسی

● استفاده از تره، پیاز و شاهی :

مصرف سبزی هایی چون تره، پیاز و شاهی به این دسته از افراد توصیه می شود. استفاده از گوشت گوسفند، میگو، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم، هویج زرد ایرانی (زردک)، نخود و لوبیا (به ویژه نخود) برای رفع بی میلی ناشی از سردی مزاج توصیه می شود. خوردن تخم مرغ عسلی به صورتی که سفیده آن کاملا پخته و زرده به حالت نیم بند باشد نیز برای این مشکل مفید است.

● استفاده از روغن فندق :

● مارچوبه :

مارچوبه ، گیاه خوشمزه سرشار از ویتامین هایی است که نقش کلیدی در ساخت هورمونها دارند.
● موز:

موز ، میوه شامل آنزیمی برای تقویت میل جنسی در مردان است علاوه بر این درد مفاصل رانیز کاهش میدهد.

● انجیر :

انجیر میوه دلپذیر به دلیل برخورداری از مقادیر بالای اسیدهای امینه  میل جنسی شما را شعله ور میکند.مملو از اسیدهای آمینه است. در طب سنتی از این ماده به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است.

● کرفس :

کرفس باعث آزاد شدن هورمونی در عرق و بوی بدن مردان میشود که زنان را به خود جذب میکند .اسفناج و سایر سبزیجات سبز برگ به خصوص بروکلی برای افزایش و قوای میل جنسی موثر هستند.

محققان دانشگاه هاروارد بعد از انجام مطالعات بر روی ۴۶۰۰۰ مرد به نتیجه مثبت در عملکرد این مواد غذایی در افزایش میل جنسی پی بردند.

● سیر :

سیر در افزایش میل جنسی موثر است . البته بوی بد سیر را می توانید با خوردن سیب از بین ببرید اما هرگز از خوردن آن صرف نظر نکنید چرا که سیر با افزایش جریان خون در اندامهای جنسی موجب تقویت قوای جنسی شما میشود.

همچنین خوردن سیب در طول روز  بااز بین بردن بوی بد دهان شما باعث میشود که شریک زندگیتان بیشتر به شما نزدیک شود علاوه براین  کلسترول شما را پایین می آورد.

● صدف حاوی روی بسیار بالا برای تولید تستسترون در مردان است .

● یامز وحشیاین گیاه باعث افزایش حساسیت آلت تناسلی میشود.

● مغزها و دانه های روغنی:

از فواید این دانه ها هر چه بگوییم کم است چرا که از سلامت قلب تا پوست و مو و حالا هم افزایش میل جنسی و البته تقویت قوای جنسی  در تمام زمینه های سلامتی این دانه ها مفید هستند البته با رعایت  احتیاط و اعتدال در مصرف.

● یک منبع فوق العاده از گلوتامین (نوعی سوخت سلولی) است که می تواند کارایی دستگاه ایمنی بدن را بهبود بخشد. اگر تنها مقدار کمی جگر به رژیم غذایی خود بیفزایید، از انرژی بالایی برخوردار خواهید بود.

● میوه هایی مانند هلو – پرتقال – انگور و از این قبیل میوه ها که دارای ویتامین سی هستند یک محرک خوب برای افزایش میل جنسی محسوب می شوند.

● توت ها و میوه های جنگلی:

رنگ قرمز همیشه در توصیف عشق و علاقه کاربرد داشته است این بار هم میوه ای با رنگ قرمز برای افزایش علاقه به داشتن یک رابطه جنسی سالم در میان زنان و مردان از سوی متخصصان دانشگاه روچستر پیشنهاد می شود.

● گیاه گزنه

۵ گرم برگ و گل های خشک گزنه را در یک فنجان آب در حال جوش ریخته و به مدت ۱۵ دقیقه دم کنید. محلول را صاف کرده و میل کنید. البته لازم است که به مدت یک ماه، صبح، ظهر و شب قبل از غذا یک فنجان از این دمنوش را میل کنید. همچنین می توانید به مدت یک ماه از کپسول های گزنه استفاده کنید. ۱ عدد کپسول ۵۰۰ میلی گرمی صبح و ۱ عدد شب (بین غذا) میل کنید. اگر اهل خوردن گیاهان پخته هستید می توانید از برگ های پخته شده ی آن نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که مصرف گزنه برای خانم های باردار توصیه نمی شود.

● دارچین برای تحریک میل جنسی خانم ها

۱۵۰ گرم چوب دارچین، ۱۵۰ گرم ریزوم زنجبیل و ۱۵۰ گرم هل نیم کوب شده را با هم مخلوط کنید. ۳ قاشق غذاخوری سر پر از این ترکیب را در یک لیتر آب سرد ریخته و در ظرف را بگذارید و اجازه دهید بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید به مدت ۱۵ دقیقه دم بکشد. صبح، ظهر و شب یک فنجان از این معجون را میل کنید. همچنین می توانید پودر دارچین را به غذاهایتان اضافه کرده و به این ترتیب از خواص آن بهره مند شوید. خوشبختانه هیچ مورد منع مصرفی برای این گیاه و ادویه وجود ندارد. البته توصیه می شود در مصرف آن نیز دچار افراط نشوید.

● فلفل برای افزایش اسپرم و میل جنسی :

فلفل سبز گیاهی است که از میوه های آن استفاده می شود. فلفل قرمز نیز همین گیاه و میوه است که با گذشت زمان و پس از رسیدن کامل فلفل سبز تغییر رنگ می دهد و کم کم قرمز می شود.

فلفل از ادویه های تند بسیار پرمصرف دنیاست که نقش مهمی در تغذیه دارد و مخصوصا در قسمت های شرقی جهان مورداستفاده قرار می گیرد. به غیر از مصرف خوراکی، داروهایی نظیر شمع های طبی و پمادهایی از فلفل تهیه می شود که به عنوان ضددردهای اسکلتی مصرف زیادی دارد.

یافته های محققان حاکی از تاصیر فلفل در تقویت مردان و افزایش میل جنسی آنها است.
 
منبع: شفا آنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
9
12
چه میکنه این
ناشناس
|
Afghanistan
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
12
13
بسیار عالی من بعد ازین خبر تونستم که باردار شم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
5
7
من مهردادم واقعا از مطالب و اطلاعات گذاشته شده استفاده کردم خیلی عالیه بسیاری ازمطالب رو یادداشت کردم و برا بقیه هم خوندم ...ممنون از کسانی که دوس دارن دیگران هم از علمشون بهره ببرند ..سپاس فراوان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین