کد خبر: ۴۴۲۱۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

تابش: مردم به توصیه خاتمی عمل می‌کنند

ستاد مرکزی انتخاباتی حسن روحانی با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان یزد آغاز بکار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا تابش در این مراسم که با حضور جمعی از روسا و فعالین ستادهای استانی حسن روحانی و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم اردکان برگزار شد به تشریح وضعیت کشور در سال‌های اخیر و پیش از شروع دولت یازدهم پرداخت و عنوان کرد: دستاوردهای دولت در بخش سیاست خارجی، ثبات اقتصادی، کنترل تورم، آرامش اجتماعی و . . . مهم و چشمگیر بود.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی تبلیغات انتخابات باید عمل به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم آوردن زمینه مشارکت گسترده و تجلی مردمسالاری دینی باشد گفت: کاندیداها هم سعی کنند از دادن وعده‌هایی که عملا تحقق آن امکان پذیر نیست و باعث ایجاد انتظار در مردم می شود بپرهیزند و صرفا به بیان برنامه ها و ایده های خود برای پیشبرد امور بپردازند و به این نکته توجه داشته باشند که تخریب و انگ زدن نزد افکار عمومی، مطرود و نتیجه عکس خواهد داشت.

نماینده مردم اردکان در بخش دیگری از سخنانش از معلم اخلاق استان یزد؛ حضرت آیت الله خاتمی(ره) و سعه صدر و نجابت سید محمد خاتمی یاد کرد و اظهار داشت: شهرستان اردکان مهد ادب و اخلاق و مدارا است و باید حرمت همه کاندیداها رعایت شود و اخلاق مداری و قانون گرایی مورد توجه همه قرار گیرد.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: تجربه انتخابات ادوار گذشته نشان داده که مردم به جناب آقای خاتمی اعتماد دارند و توصیه‌ها و راهنمایی‌های ایشان را پذیرا هستند و در این انتخابات هم با توجه به حمایت‌شان از آقای دکتر روحانی؛ مردم عزیز کشورمان به خصوص مردم شریف اردکان توصیه ایشان را در عمل محقق خواهند ساخت.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
1
موافقم
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
0
تا الان هر چه خاتمي فرموده انجلم داديم ضرر هم نكرديم چشم سيد وظلوم باز با تو تكرار ميكنيم دلمان برايت تنگ شده اسي ممد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
0
آقای دکتر روحانی بزرگوار ویاآقای دکترجهانگیری عزیز هردوازنظر اکثریت مردم ایران لایق پست ریاست جمهوری هستنداینان انقلابیون قدیمی بااصالت ومردمی هستند اگردرانتخاب این دوره اندیشمندانه موثروفعالانه شرکت کنیم این روش به دوره های بعدهم منتقل شده وافراد دانا توانا مردمی مصلح وکاآمد روی کارخواهندآمد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین