کد خبر: ۴۴۲۷۸۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

راه اندازی کمپین ذکر صلوات برای رای آوردن رئیسی در بوشهر

مسئول ستاد تبلیغاتی خیزش مردمی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در استان بوشهر از هواداران وی خواست تا برای رای آوردن نامزدشان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پویش ذکر صلوات راه اندازی کنند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیداحمد احمدی در آیین گشایش ستاد خیزش مردمی این نامزد در گناوه گفت: ستاد رئیسی متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست بلکه ستاد اعتلای ارزش های اسلامی و گفتمان انقلاب و رهبرمعظم انقلاب به نام کار و کرامت است.

وی افزود: رئیسی بنا به احساس تکلیف به نفع مردم و برای انقلاب پا به میدان انتخابات گذاشته است.

احمدی گفت: محل ستاد این نامزد باید به کلاس معرفتی و ارزشی و بصیرت افزایی تبدیل شود.
وی خطاب به اعضای ستاد این نامزد بیان کرد: در طول تبلیغات داشته های خود را بیان و منصفانه نقد کنید و از تخریب دیگر نامزدها بجد پرهیز شود.

مسئول ستاد تبلیغاتی خیزش مردمی رئیسی در استان بوشهر گفت: اگر می خواهید در انتخابات موفق و نامزدتان رای بیاورد پویش ذکر صلوات در سطح شهرستان راه اندازی کنید.

وی از مسئولان و حامیان ستاد انتخاباتی رئیسی در شهرستان گناوه خواست تا مردم را برای حضوری پرشور و گسترده در پای صندوق های رای تشویق و ترغیب کنند.

مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر در این آیین گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) دراین استان از بین 6 نامزد رئیس جمهوری،حجت الاسلام ابراهیم رئیسی و محمد باقر قالیباف را به عنوان دو نامزد انتخاب و معرفی می کند.

مسئول ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان بوشهر گفت: ستاد انتخاباتی قالیباف با شعار دولت مردم در این شهرستان گشایش می یابد و باید با اتحاد و همبستگی کامل نیروهای انقلابی از این نامزد حمایت کنیم.

حسین حیدری افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب دراین استان از بین 6 نامزد رئیس جمهوری، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی و محمد باقر قالیباف را به عنوان دو نامزد انتخاب و معرفی می کند و نگاه و اهداف این جبهه یکی است و هیچ اختلاف نظری در بین آنان وجود ندارد و هر آنچه که خداوند بخواهد مورد عنایت قرار خواهد گرفت.

وی گفت: قالیباف با شعار دولت مردم آغاز بکار کرده و با مدیریت جهادی و انقلابی و با اتحاد و همبستگی کامل نیروهای انقلاب، پیروزی بزرگ دیگری رقم خواهیم زد.

حیدری اظهارکرد: باید مراقب و هوشیار باشیم که 4 سال پیش تصمیم گیری سخت بود اما در این دوره باید بدانیم دنبال چه هدفی هستیم و به کسی رای دهیم که نگرانی های رهبری را ازلحاظ اهداف امام راحل و گفتمان انقلاب محقق و برطرف کند.

در این آیین ها حبیب بحریپما به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی خیزش مردمی کار وکرامت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و سیدمحمد محسن موسوی دبیر شورای هماهنگی ستاد مردمی قالیباف در بندرگناوه و حسین کرمی مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در بندردیلم معرفی شد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
1
يا خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
1
خودتو بکشی هم رای نمیاری ریسی / ریس خودت باش ههههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
جای تاسف داره که مقدسات اینطوری به بازی گرفته می شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
صلوات
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
دین ومقدسات را بازیچه نکنید آنقدر خوب باش تا دنبالت بیایند نه اینکه دین را لق لقه زبانتان کنید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین