کد خبر: ۴۴۲۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

چگونه با رپورتاژ آگهی به کسب و کار خود رونق دهیم‌؟

ویرلن انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌های معتبر را به عنوان یکی از موثر ترین راهکارهای سئو سایت و برندسازی معرفی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از مهمترین چالش های مدیران کسب کارهای بزرگ و کوچک پیدا کردن بهترین راهکارها برای بازاریابی و برندسازی است تا بتوانند مشتریان بیشتری را جلب کنند و درآمد کسب و کار خودشان را افزایش دهند.

همراه با پیشرفت تکنولوژی مدیران برندهای پیشرو تکنیک های جدیدی را برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می‌کنند تا از رقبا موفق تر باشند و هر روز سهم بیشتری را از بازار صنعت خود بدست آوردند.

تبلیغات اینترنتی در فضای وب و حضور وب سایت کسب و کار در رتبه اول نتایج جستجوی گوگل امروز جزو مهمترین و موثرترین روش های بازاریابی و برندسازی هستند. بنابراین مدیران شرکت ها و استارت آپ های موفق از تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان موثر ترین و البته به صرفه ترین روش ها برای جلب مشتریان بیشتر و برندینگ استفاده می‌کنند.

چگونه با رپورتاژ آگهی به کسب و کار خود رونق دهیم‌؟

رپورتاژ آگهی یکی از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و سئو سایت است که امروز در تمام دنیا استفاده میشود و نتایج فوق العاده ای را برای مدیران کسب کار ها داشته است.


رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که توسط شرکت ویرلن در خبرگزاری های معتبر و پربازدید منتشر می‌شود. محتوای رپورتاژ شامل معرفی کامل ویژگی های وب سایت ، محصولات و خدمات تبلیغ دهنده است‌. همچنین در متن رپورتاژ چند کلمه به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو میشود.

رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری در اروپا با نام روابط عمومی دیجیتال ( Digital Pr ) نیز شناخته می‌شود. در ایران نیز با عنوان ریپورتاژ آگهی یا گزارش آگهی نیز شناخته می‌شود.

اما رپرتاژ آگهی چه ویژکی‌هایی دارد که به عنوان به موثرترین راهکار سئو سایت و برندسازی شناخته می‌شود.

مزایای رپورتاژ آگهی برای سئو سایت

محتوای رپورتاژ با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما نوشته می‌شود و مهمترین کلمات به وب‌سایت شما لینک میشود (‌بک لنیک فالو‌). سپس در خبرگزاری‌های پربازدید که اتوریتی و رنک بسیار بالایی دارند منتشر می‌شود و در این سایت‌ها آرشیو می‌شود‌.

همه این موارد جدید ترین الگوریتم‌های گوگل را پوشش می‌دهد و با انتشار رپورتاژ‌، رتبه وب سایت تبلیغ دهنده در جستجوی گوگل روز به روز بالاتر می‌رود.

شرکت تبلیغاتی ویرلن با چندین سال تجربه در تبلیغات اینترنتی و سئو سایت و همچنین انتشار صدها رپورتاژ در تمام خبرگزاری های پربازدید ایران، از تولید محتوا رپورتاژ تا انتشار آن در خبرگزاری‌های معتبر و سایت‌های خبری پربازدید در کنار برندهای برتر است.

مزایای رپورتاژ آگهی برای بازاریابی آنلاین و برندینگ

همانطور که میدانید این روز ها فضای حاشیه وب سایتهای خبری پر شده است از بنر های تبلیغاتی رنگارنگ و با وجود هزینه های بسیار بالایی که دارند، دیگر کاربران نسبت به آن بی تفاوت شده اند و بروی بنر ها کلیک نمیکنند!

اما رپورتاژ بصورت یک خبر در صفحه اول سایت های خبری معتبر منتشر میشود و کاربران بیشتری را به خود جذب می‌کند‌. در بهترین حالت باید محتوای رپورتاژ حالت خبری یا مقاله آموزشی داشته باشد تا در کنار تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات ، کاربران را از اتفاقی درآن صنعت مطلع کند ویا نکات آموزشی را برای کاربران داشته باشد که همین باعث افزایش مطالعه رپورتاژمیشود . همچنین نجربه نشان داده است که برندسازی از طریق آموزش بسیار تاثیرگذار است.

بنابراین کاربران بسیاری محتوای رپورتاژ را مطالعه می‌کنند، تصویر تبلیغاتی کسب و کارتان را مشاهده می‌کنند و نظرشان نسبت به برند شما جلب می‌شود.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن ( www.Virlan.co ) با کمک تیم متخصص و با تجربه بهترین محتوای رپورتاژ را براساس جدید تکنیک ها بازاریابی و برندیگ و همچنین آخرین الگوریتم های گوگل تهیه میکند و در خبرگزاری های مورد نظر شما منتشر می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین