کد خبر: ۴۴۲۸۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

کنایه روحانی حامی رئیسی به قالیباف: او فوقش شهردار یا مدیر پروژه بوده

حجت‌الاسلام پناهیان که به منظور حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی در قم حضور یافته بود، ضمن انتقاد شدید از روحانی، کنایه‌های را هم خطاب به قالیباف مطرح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : پناهیان درباره رئیسی گفت: «تا حالا هیچ کاندیداي ریاست جمهوری نبوده که موقع کاندید شدن این قدر مسئولیت‎های کلان داشته باشد. کاندیداهای دیگر را بگویید. فوقش شهردار یک شهر کلان بودند. چه پست‎هایی داشتند؟» او در جايي ديگر به انتقادهاي دروني كه در محافل خصوصي به حاميان رئيسي مطرح مي شود پاسخ داده و مي‌گويد: «بعضی سوال می‎کنند ایشان چه سابقه مدیریت اجرایی داشتند. رئیس‎جمهور که نباید مدیریت پروژه کرده باشد. باید مدیر کلان نظام باشد.»

به گزارش انتخاب، به نظر می رسد، منظور این چهره نزدیک به آیت الله مصباح یزدی از «فوقش شهردار بوده» و يا «مديرپروژه» محمدباقر قالیباف است.

پناهيان در بخشي ديگر از صحبت‌هايش بدنه معترض به رئیسی که نسبت به عملکرد او در مناظره نقد دارند را مخاطب قرار داده و مي‌گويد: «بعضی می‎گویند ایشان مدیریت کرده؟! چگونه توضیح بدهم؟! باید حتماً مسئول ساخت و ساز یک پل یا پتروشیمی باشد؟ چه باید باشد؟»

پناهيان همچنين در پاسخ به انتقاد كساني كه مي گويند رئيسي در مناظرات بايد بيشتر خودش را نشان دهد مي‌گويد: «اینکه ایشان بخواهند حرّاف باشد و در مناظره شلاقی برخورد کند و انتخابات را ببرد و مردم را با کلماتشان فریب بدهد، ایشان چنین کاری را بلد نیست. یعنی در سبک صحبت و نحوه سخنرانی‎هایشان اینگونه است. اگر مردم دوست دارند به کسی که با زبان دیگران را بازی می‎دهد، رأی دهند، طبیعتاً باید دنبال کس دیگری بگردند. ولی اگر دنبال کسی هستند که بخواهد کار کند، ایشان همان شخص است.»

گفتني است چند روز قبل حتي سعيد حداديان از مداحان مشهور تهران كه بعد از حمايت‌هاي قاطع از احمدي‌نژاد در 84 و 88 بر سر ماجراي مشايي دچار اختلاف شدند، از آقاي رئيسي خواسته بود در مناظرات انقلابي تر ظاهر شود .

احتمالا در مناظره بعدي كه با موضوع سیاسی برگزار مي شود، رئيسي تغيير موضع داده و تندتر ظاهر مي‌شود. اما با اين همه، آن بخش از اظهارات پناهيان كه براي توجیه عملکرد رئيسي در مناظرات بيان شده بود و از «برخوردهاي شلاقي» سخن گفته، به قاليباف باز مي‌گردد. هواداران قاليباف پس از مناظره جمعه، خواستار كناره‌گيري آقاي رئيسي به نفع قاليباف شدند و تيم پايداري و جليلي قصد دارند مانع از اين كار شوند.

 دبیرکل جبهه پایداری: اگر صالح برای اصلح کنار نرود خائن است

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه شهرکرد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) به ما یاد دادند که ورود به سیاست عبادت است اما باید اصول و قواعد آن را دانست و آن‌ها را به درستی اجرا کرد.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب افراد نباید بر اساس مسائل طایفه‌ای و قومی باشد، افزود: یکی از اصول در مباحث انتخابات انتخاب فرد اصلح است و بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص) صالح باید به نفع اصلح کنار رود چرا که این مسئله به نفع جامعه است.

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه مطرح ساختن صالح مقبول یک انحراف است، خاطرنشان کرد: سیره اهل‌بیت به ما گوشزد می‌کند تحت هر شرایطی به دنبال معرفی اصلح باشیم و از آن حمایت کنیم از طرفی دیگر صالح اگر برای اصلح کنار نرود خائن است مشکل ما این است که بعضی مواقع چند نفر صالح در برابر هم قرار می‌گیرند، اصلح را باید به میدان کشید.

آقاتهرانی بیان کرد: شورای نگهبان از میان بیش از یک هزار نفری که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده بودند 6 نفر را براساس قانون انتخاب کرد تا انتخاب فرد اصلح برای مردم آسان‌تر باشد.

وی گفت: دولتی باید انتخاب شود که برنامه داشته و درصدد اجرای مطالبات و خواسته‌های مقام معظم رهبری باشد اگر مقام معظم رهبری در برخی جاها کوتاه می‌آیند تقصیر ما و مسئولان است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسئولی که انتخاب می‌شود باید بداند رهبر چه مطالباتی دارد و چه می‌خواهد، باید به مردم دلخوش کرد نه آمریکا چرا که آمریکا هیچ‌گاه در دشمنی با ما کوتاه نیامده و ملاحظه آقایان را نیز نمی‌کند.

آقاتهرانی تاکید کرد: رئیس جمهور باید فردی شجاع باشد، به بیگانه دل نبندد و تولید داخلی را رونق ببخشد.

وی لازمه صادر کردن انقلاب به دیگر نقاط جهان را شناخت انقلاب و سیاست توسط خودمان دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر پایه ولایت و مردمی بودن شکل گرفته است نباید مردم را از دست داد اگر این مردم جلوی نظام بایستند دیگر چیزی نداریم باید آسیب‌ها را شناخت و اصلاح کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
1
1
از شما و رئیسی که فقط بلدید برید بالا منبر خالی بندی کنید که برای ریاست جمهوری بیشتر لایقه
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
1
جناب آقا تهراني يه زماني اصلح شما احمدي نژاد بود چه بلايي سر اين مملكت اومد امروز با پرويي اعلام برائت ميكنيد شما خود از مصببين هستيد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین