کد خبر: ۴۴۲۸۹
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۸۴ - ۱۲:۱۰

بارسلون باز هم پیروز شد

آفتاب‌‌نیوز :

پاسهاي زيباي رونالدينهو شنبه شب يك پيروزي دو برصفر براي بارسلونا در خانه " رئال سوسيه داد " به ارمغان آورد و فاصله اين تيم را در صدر جدول نسبت به نزديكترين رقبايش در مسابقات فوتبال لا ليگا به ‪ ۱۲‬امتياز افزايش داد .

به گزارش خبرگزاري رويترز از مادريد ، " هنريك لارسن " و " ساموئل اتوئو " دو مهاجم سوئدي و كامروني بارسلونا با استفاده از پاسهاي رونالدينهو دو گل اين تيم را به ثمر رساندند .

رونالدينهو بازي ساز برزيلي در آغاز هر نيمه به بارسلونا كمك كرد يك گل به ثمر برساند و بارسلونا هرگز در مقابل حريفي كه سخت مي‌كوشد از منطقه سقوط دور شود كوتاه نيامد .

كسب سه امتياز اين بازي براي " فرانك ريكارد " سرمربي بارسلونا گران تمام شد چرا كه وي دو بازيكن خود را به دليل آسيب ديدگي از دست داد ." رافائل ماركز " و " ادميلسون " هردو در اواخر نيمه اول و دوم آسيب ديدند.

اين پيروزي اكنون والنسيا و رئال مادريد را كه هردو با ‪ ۵۲‬امتياز در تعقيب بارسلونا هستند تحت فشار قرار داده است .

والنسيا كه به لطف تفاضل گل بهتر در مكان دوم قرار دارد يكشنبه شب به مصاف " راسينگ سانتاندر " خواهد رفت و رئال مادريد تيم سوم ميزبان " رئال بتيس " است .

پيشتر، تيم " دپورتيوو لاكرونيا " پس از شكست وسط هفته خود ازاسپانيول در مرحله نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا موسوم به جام پادشاهي بهبوديش را باز يافت و موفق شد در بيرون خانه دو بر يك بر تيم ختافه پيروز شود .



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین