کد خبر: ۴۴۲۹۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

آلگری: موناکو تیمی قابل احترام است

سرمربی یوونتوس تاکید کرد که موناکو مانند یووه تاریخی درخشانی ندارد اما آنها کار سختی برای صعود به فینال دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با انجام یک دیدار به پایان خواهد رسید که در آن موناکو در ورزشگاه خانگی خود از یوونتوس پذیرایی خواهد کرد.
آلگری دیدار برابر موناکو را به خاطر بازیکنان با کیفیتی که این تیم در اختیار دارد سخت توصیف کرد. سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از بازی گفت: موناکو هم از نظر فنی و هم از نظر تاکتیکی تیم خوبی است و صعود آنها به نیمه نهایی هم نشان از توان بالای آنها می‌دهد. موناکو استعدادهای جوان خوبی هم در اختیار دارد و بازی کردن برابر آنها آسان نیست.

او ادامه داد: موناکو مانند یوونتوس تاریخ درخشانی ندارد اما این بدین معنا نیست که به راحتی می‌توانیم به فینال راه پیدا کنیم. خوشبختانه ما هم در شرایط خوبی به سر می‌بریم و آماده این دیدار بزرگ هستیم. موناکو با شکست منچسترسیتی و بوروسیا دورتموند به این مرحله راه پیدا کرده و باید این تیم احترام گذاشت.

آلگری درباره این سوال که یوونتوس بازیکن آسیب دیده‌ای برای این دیدار حساس دارد، گفت: خوشبختانه همه بازیکنان خود را در اختیار داریم و تنها سامی خدیرا به خاطر محرومیت نمی‌تواند ما را همراهی کند.

یوونتوس در دور قبل با حذف بارسلونا بزرگ توانست به نیمه نهایی راه پیدا کند این درحالی است که موناکو با شکست  دورتموند به این مرحله راه پیدا کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین