کد خبر: ۴۴۲۹۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰

یاردیم: یوونتوس متفاوت تر از هر تیمی است

سرمربی موناکو امیدوار است با استفاده از امتیاز میزبانی خود یوونتوس را از پیش‌رو بردارند. او اعتراف کرد که بازی کردن برابر شاگردان آلگری بسیار سخت است.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از اسکای اسپورت، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا موناکو در ورزشگاه خانگی خود از یوونتوس پذیرایی خواهد کرد.

سرمربی موناکو در نشست خبری قبل از بازی تاکید کرد که تیمش کار سختی برابر یوونتوس دارد. لئوناردو یاردیم سرمربی پرتغالی موناکو گفت: نهایت تلاش خود را می‌کنیم که در خانه و با حمایت هواداران خود دروازه یوونتوس را باز کنیم تا در دیدار برگشت به مشکل نخوریم. البته باید بگویم که تکلیف تیم صعودکننده در دیدار برگشت مشخص خواهد شد.

او ادامه داد: یوونتوس تیمی بسیار هماهنگ و با برنامه است و بدون‌شک کار سختی برابر این تیم خواهیم داشت. در یوونتوس تفکر پیروزی حکمفرما است و این تیم با دیگر تیم‌ها متفاوت است. از بازیکنان تیمم خواسته‌ام که برابر یوونتوس از بازی کردن لذت ببرند و البته هر آنچه را هم که در توان دارند رو کنند. خوشبختانه در شرایط خوبی به سر می‌بریم و آماده این دیدار حساس هستیم. امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی برای یوونتوس از خود نشان دهیم.

یاردیم درباره بازیکنان آسیب‌دیده تیمش در این دیدار گفت: وضعیت باکایوکو فردا مشخص می‌شود. او امروز با یک ماسک حاضر شد و هنوز نمی‌دانم که او به این بازی حساس خواهد رسید یا نه.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین