کد خبر: ۴۴۲۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۴

رونالدو دست نیافتی‌تر شد

مهاجم رئال مارید با هت تریک مقابل اتلتیکومادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رکوردهای متعددی را به نام خود ثبت کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید توانست با هت تریک کریستیانو رونالدو اتلتیکومادرید را در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان شکست دهد. مهاجم پرتغالی با این هت تریک تعداد گل‌هایش را در مراحل نیمه نهایی به ۱۳ رساند و توانست از رکورد آلفردو دی استفانو (۱۱گل) پیشی بگیرد. بازیکن مادرید توانست هشتمین گل خود را در رقابت‌های این فصل به ثمر برساند.

 رونالدو علاوه بر این اختلافش را با گلزنان برتر در مراحل حذفی این رقابت‌ها افزایش داد. او پنجاه و دومین گلش را به ثمر رساند و اختلافش را با نزدیک‌ترین رقبیش یعنی لیونل مسی ۳۷ گل بیشتر کرد. پس از مسی توماس مولر با ۱۹ گل در جایگاه سوم قرار دارد.
ستاره پرتغالی با هت تریک در این بازی تعداد گل‌هایش را به ۱۰۳ رساند و توانست از گل‌های اتلتیکو در این رقابت‌ها پیشی بگیرد. قرمز و سفید پوشان در تاریخ حضورشان در این بازی‌ها ۱۰۰ گل به ثمر رساندند.
گل دوم رونالدو که در دقیقه ۷۳ به ثمر رسید هشتصدمین گل داربی مادرید بود. نخستین گل در داربی مادرید را لوییس سائورا در سال ۱۹۱۳ به ثمر رساند. اکنون ۸۰۱ گل در همه دیدارهای رئال مادرید و اتلتیکو به ثمر رسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین