کد خبر: ۴۴۲۹۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

بارش باران در اغلب محورهای مواصلاتی کشور

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: اغلب محورهای مواصلاتی استان‌های کشور با بارش باران همراه است.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت: در محورهای ورودی کلان‌شهرها به خصوص ورودی تهران، شاهد ترافیک کاری روزانه هستیم.

وی ادامه داد: در محور ساوه - تهران ترافیک، پرحجم است و در محور کرج-تهران، ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم. در محور قم-ساوه نیز ترافیک وجود دارد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: بارش باران را در اغلب محورهای استان‌های اصفهان، زنجان، چهارمحال و بختیاری، میاندواب-بوکان، سردشت-نقده و آوج-همدان در استان قزوین را شاهد هستیم. سطح محورهای مواصلاتی در این استان‌ها نیز لغزنده است.

همچنین محورهای کرمانشاه-خسروی در کرمانشاه و رشت-انزلی در گیلان با مه‌گرفتگی و کاهش دید همراه است.

وی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی، حتما پیش از سفر از وضعیت راه‌ها آگاه شوند و در صورت سفر ضمن رعایت سرعت مطمئنه، از توقف در کنار رودخانه‌ها و یا جاده‌هایی که در کنار آنها رودخانه وجود دارد، خودداری نکنند.

سرهنگ رحمانی درباره حادثه واژگونی اتوبوس در آزاد راه تهران-قم نیز گفت: ساعت 5:06 امروز صبح یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در کیلومتر 55 این محور از جاده خارج شد که  در بررسی‌های اولیه علت حادثه خواب‌آلودگی راننده اعلام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین