کد خبر: ۴۴۳۰۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

رونالدو: فرازمینی نیستم

مهاجم رئال مادرید خود را فرازمینی نمی‌داند.
آفتاب‌‌نیوز :
کریستیانو رونالدو پس از هت تریک در دیدار رئال مادرید و اتلتیکومادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سایت باشگاه مصاحبه کرد. مهاجم مادرید گفت: پس از این پیروزی به کاردیف (میزبان فینال) نزدیک‌تر شدیم و خیلی خوشحال هستیم. احساس خیلی خوبی دارم. خود را برای انتهای فصل و مراحل پایانی لیگ قهرمانان به خوبی آماده کردم. البته باید کمی شانس هم داشته باشیم چون من خودم را آماده کردم و همه چیز به خوبی پیش رفت البته نه تنها برای من بلکه برای همه تیم.

این مهاجم پرتغالی افزود: با تلاش سخت همیشه همه چیز روند طبیعی خود را طی می‌کند. خوشحال و خوشبین هستم. من فرازمینی نیستم.

رونالدو درباره چهارصدمین گلش برای مادرید اظهار کرد: خیلی خاص است. آمار خیلی خوبی است و انتظار آن را نداشتم. این ثمره تلاش کار تیمی، خودم، همه کسانی که در باشگاه کار می‌کنند و هواداران است. بازی کردن با پیراهن مادرید انگیزه زیادی به من می‌دهد. خیلی خوشحال هستم و می‌خواهم تلاش کنم تا بهترین عملکردم را تا پایان قراردادم داشته باشم. می‌خواهم مانند همیشه گلزنی کنم و بتوانم در فتح جام به مادرید کمک کنم.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بازیکن رئال مادرید درباره نزدیک شدن به فینال کاردیف گفت: تیم در حال حاضر فوق‌العاده عمل می‌کند. دیروز امتحان بزرگی بود برای این که نشان دهیم تیم خوب بازی می‌کند و اعتماد به نفس دارد. پیروزی سه بر صفر نتیجه فوق‌العاده  و مهمی است. تسلط مان بر بازی شادابی بازیکنان را نشان داد. خیلی هدفمند هستیم و می‌خواهیم به فینال صعود کنیم. اکنون کمی برتری نسبت به حریف داریم و یک گام به کاردیف نزدیک‌تر شدیم. امیدواریم بتوانیم آن را قطعی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین