کد خبر: ۴۴۳۱۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
بادامچیان:

ممکن است میرسلیم نامزد نهایی اصولگرایان باشد/ قالیباف چگونگی ایجاد ۵ میلیون شغل را توضیح دهد

نایب رئیس شورای مرکزی با اشاره به وعده ایجاد ۵ میلیون شغل گفت: ممکن است بتوانیم این کار را انجام دهیم اما اینکه چقدر طول می‌کشد مهم است.
آفتاب‌‌نیوز :
اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اولین مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با یک مناظره نمی‌توانیم نظر قطعی دهیم و باید پیش برویم تا ببینیم کدامیک از نامزدها بر دیگری برتری دارد. 

او درباره اینکه آیا وعده ایجاد  ۵ میلیون شغل قابل تحقق است، گفت: همه چیز هم قابل تحقق است و هم قابل تحقق نیست و بستگی به این دارد که در چه زمانی کار انجام شود. ممکن است بتوانیم این کار را انجام دهیم اما اینکه چقدر طول می‌کشد مهم است. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه بیان کرد:‌ با توجه به محاسبات متوجه می‌شویم که سال در سال۵۷، ۳۵ میلیون نفر جمعیت داشته‌ایم و اکنون ۸۰ میلیون نفر در کشور وجود دارند که حدود ۴۵ میلیون نفر اضافه شده‌اند. در اینجا باید ببینیم که این جمعیت طی ۳۸ سال چقدر شاغل شده‌اند.

او ادامه داد: بنابراین اگر آقای قالیباف بخواهد بگوید ظرف چهار سال ایجاد اشتغال می‌کند باید چگونگی آن را از خودش پرسید و حتماً فکری داشته که این را بیان کرده است. 

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به نامزد حزب موتلفه گفت: مباحثی که میرسلیم بیان می‌کند منطبق بر محاسبات در حزب موتلفه و گروه‌های مطالعاتی است و در نظر داریم وعده‌ای که نتوانیم و تحقق آن مشکل باشد، ندهیم. 

بادامچیان در پاسخ به اینکه آیا میرسلیم به نفع قالیباف کنار می‌رود، گفت:‌ بستگی به این دارد که بعد از مناظرات رای مردم به چه کسی تعلق می‌‌گیرد و  مجموعه‌های اصولگرایان در صحنه هر کدام  یک جنبه‌ای را مطرح می‌کنند و اگر در مناظره‌ها معلوم شود میرسلیم بیشتر مورد توجه مردم است طبیعتاً نامزد نهایی همه اصولگرایان خواهد بود. 

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: اکنون نمی‌توانیم به این بپردازیم که سه نامزد اصولگرا در صحنه انتخابات باقی می‌مانند یا بر سر یک نفر به اجماع می‌رسیم لذا در بین ما جنگ قدرت نیست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین