کد خبر: ۴۴۳۲۳۹
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

بوفون: از موناکو بسیار می ترسیدیم

سنگربان یوونتوس از پیروزی برابر موناکو بسیار خوشحال است با این حال تاکید کرد که هنوز چیزی تمام نشده و موناکو می تواند آنها را در دیدار برگشت غافلگیر کند.
آفتاب‌‌نیوز :
یوونتوس یک گام به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری نزدیک شد. این تیم در شبی که ایگواین دو گل به ثمر رساند و جیان لویجی بوفون درخشید توانست با دو گل به پیروزی برسد تا امید زیادی برای صعود به فینال داشته باشد.

بوفون که مثل همیشه خوب و تاثیر گذار ظاهر شد بعد از بازی گفت: بسیار هوشمندانه و با برنامه بازی کردیم. باید اعتراف کنم که قبل از بازی بسیار از موناکو می ترسیدیم چرا که آنها بسیار خوب بازی می کنند. سبک بازی مهم ترین عامل در پیروزی ما در این دیدار بود.

او ادامه داد: آلگری مربی بادانشی است. او برای هر دیدار تاکتیک خاص آن را دارد و با برنامه تیم خود را به میدان می فرستد. تاکتیک ها او در نتایج خوب یوونتوس بسیار تاثیر گذار هستند. خوشبختانه توانستیم پیروزی حساس و ارزشمند را به دست آوریم.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، بوفون در پایان سخنان خود گفت: با دو گل در خانه حریف به پیروزی رسیدیم اما هیچ چیز تمام نشده است. باید در دیدار برگشت هم مقتدرانه و با برنامه ظاهر شویم. موناکو نشان داده که تیم خوبی است و می تواند ما در ورزشگاه خانگی غافلگیر کند. نباید اجازه دهیم که آنها روی دروازه ما زیاد موقعیت خلق کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین