کد خبر: ۴۴۳۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

توتی سرانجام بازنشسته شد

مدیر ورزشی باشگاه رم تایید کرد این آخرین فصل حضور فرانچسکو توتی به عنوان بازیکن فوتبال است.
آفتاب‌‌نیوز :
پس از داربی هفته گذشته رم و لاتزیو، فرانچسکو توتی عنوان کرد که این آخرین داربی او نخواهد بود و همین صحبت احتمال حضور او به عنوان بازیکن فوتبال در فصل بعد را قوت داد.

با این حال مونچی، مدیر ورزشی باشگاه رم در نشست خبری خود عنوان کرد قرارداد فرانچسکو توتی تمدید نخواهد شد و این آخرین فصل حضور توتی به عنوان بازیکن فوتبال است.

فرانچسکو توتی یکی از پرافتخارترین بازیکنان فوتبال ایتالیا است که تمام دوران فوتبالش را در تیم رم گذراند. او موفق شد جام جهانی ۲۰۰۶ را با تیم ملی ایتالیا فتح کند.

فرانچسکو از سال ۱۹۹۸ به تیم ملی ا یتالیا دعوت شد و تا سال ۲۰۰۶ برای این تیم بازی کرد که نتیجه آن ۵۸ بازی برای تیم ملی ایتالیا و زدن ۹ گل برای این تیم بود.

فرانچسکو توتی هم‌چنین از سال ۱۹۹۲ برای تیم رم بازی کرد و موفق شد در ۷۸۲ بازی برای رم ۳۰۶ گل به ثمر برساند. کسب یک قهرمانی در لیگ ایتالیا در سال ۲۰۰۰ و دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و هم‌چنین دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا افتخارات فرانچسکو توتی با تیم محبوب خود محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، توتی قرار است یک پست مدیریتی در باشگاه رم بگیرد و به فعالیت از فصل آینده بپردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین