کد خبر: ۴۴۳۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲

هاشمی‌طبا در گفت‌وگوی ویژه خبری چه گفت؟

سیدمصطفی هاشمی‌طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: روند حمایت دولت از بیمه‌های درمانی خوب است اما باید بدانیم که دولت به تنهایی نمی‌تواند رفاه عمومی را در همه زمینه‌ها افزایش دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدمصطفی هاشمی‌طبا در گفت‌وگو زنده تلویزیونی خود با شبکه دو صداوسیما با بیان اینکه هزینه‌های تبلیغاتی شخصی ندارم، گفت: صددرصد هزینه‌های انتخاباتی مرا که در صداوسیما انجام گرفته فقط صداوسیما پرداخت کرده است که از این نهاد تشکر می‌کنم.

این کاندیدای ریاست‌جمهوری با بیان اینکه برخی کارها توسط روسای جمهور بیشتر جنبه نمایشی دارد، گفت: اینکه یک نفر در یک استان سوار بر یک ماشین روباز شود و مردم را به دنبال خود بکشد مناسب نیست و اساسا کارایی هم ندارد. این به لحاظ ارتباطاتی ظاهرا رو در رو است اما صرفاً نمایشی و گزینشی است چراکه رئیس‌جمهور می‌تواند از راه‌های دیگر ارتباطاتی از نیازهای مردم آگاه شود.

وی با بیان اینکه مهمترین کار رییس‌جمهور رسیدگی و صدور دستورالعمل برای کل کشور است، گفت: کار رئیس‌جمهور صدور دستورالعمل و برنامه‌ها از بالا است که یک دستور از سوی رئیس‌جمهور می‌تواند در کل کشور و در همه حوزه‌ها اجرا شود و تاثیر آن لمس شود.

به گزارش ایسنا؛ هاشمی‌طبا در ادامه درخصوص حوزه آموزش و پرورش اظهار کرد: در آموزش و پرورش ما دو بعد آموزشی و پرورشی داریم که متاسفانه بعد پرورشی آن مغفول مانده است. یک سند توسط یونسکو که به تایید دولت و آموزش عالی نیز رسیده است وجود دارد که برندهای مهمی را به مسائل تربیتی اختصاص داده است که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

ادامه دارد...


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین