کد خبر: ۴۴۳۴۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

سیاست‌های صدقه ای در دولت یازدهم برچیده شد

رییس سازمان بهزیستی گفت: در این دولت بر سیاست های صدقه ای خط بطلان کشیده شد و توانمندسازی اقشار جامعه، رویکرد اجتماعی، همبستگی، امید به زندگی و نشاط در کشور افزایش یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در آیین افتتاح دفتر ستاد دکتر حسن روحانی در نوشهر که با حضور محسن  نریمان رییس ستاد دکتر روحانی در مازندران برگزار شد، با اشاره به وحدت رویه مردم نوشهر در دفاع از دولت اظهار کرد: دو شهرستان نوشهر و چالوس همواره پیش قراول بوده اند و خرداد ۹۲ نقطه عطفی در فعالیت سیاسی شهرستان نوشهر بود.

وی با بیان اینکه در خرداد ماه ۹۲ با انتخاب دکتر روحانی حماسه بسیار ارزشمندی توسط خود مردم دو شهرستان رقم خورد و شرایطی را فراهم کرد که ایران را تکان داد،افزود: نقطه عطف تاریخ انتخاباتی دکتر روحانی در آن زمان از نوشهر استارت خورد.

رییس سازمان بهزیستی تصریح کرد: خرداد ماه ۹۲ شرایطی فراهم شد که بی انضباطی،بی اخلاقی،بی شفافیت و بی صداقتی خط بطلان کشیده شد و به جای آن عقلانیت، تدبیر، پیروی از قانون و تبعیت از منشور قانون اساسی در کشور نهادینه شد و همه اینها توسط دکتر روحانی انجام شد.

محسنی بندپی اثر بخشی برکات حضور مردم در خرداد ۹۲ را در همه ابعاد بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خرابه ای که توسط دولت نهم و دهم در کشور به وجود آمد مدت چهار سال به طول انجامید تا آواربرداری شد.

وی از برجام به عنوان نقطه عطف تعاملات سیاسی یاد کرد و متذکر شد: از دستاوردهای برجام حرمت، عزت و افتخار برای ایران بود و این زمانی روی داد که کشور در دنیا منزوی شده بود.

این مسئول به دیگر اثرات مثبت دوره چهار ساله ریاست جمهوری دکتر روحانی در بخش اجتماعی پرداخت و خاطرنشان کرد: در این دولت بر سیاست های صدقه ای خط بطلان کشیده شد و توانمند سازی اقشار جامعه،رویکرد اجتماعی، همبستگی، امید به زندگی و نشاط در کشور افزایش یافت.

محسنی بهره مندی ۱۱ میلیون جمعیت حاشیه شهرها را از نعمت دفترچه بیمه سلامت در راستای برابری اجتماعی از دیگر دستاوردهای دولت روحانی دانست و گفت: زمانی که کشور ۸۰۰ میلیارد دلار درآمد داشت ، ذره ای در راستای برابری عدالت اجتماعی برای مردم هزینه نشد اما در دولت دکتر روحانی این کار محقق شد.

وی افزود: گسترش شبکه اورژانس اجتماعی برای پیشگیری از شیوع آسیب های اجتماعی و معلولیت و افرایش سه برابری مستمری کمیته امداد و سازمان بهزیستی از دستاوردهای دولت دکتر روحانی است.

محسنی تاکید کرد: همه کسانی که به واقع دل به آرامش و همبستگی اجتماعی دارند باید فکر رای به دکتر روحانی را ترویج کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین