کد خبر: ۴۴۳۴۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

تسلیت آخوندی در پی جان باختن کارگران حادثه معدن یورت

وزیر راه و شهرسازی در کادنال تلگرامی خود جان باختن تعدادی از کارگران زحمتکش در حادثه دلخراش معدن زمستان یورت واقع در آزادشهر استان گلستان را تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیام تسلیت عباس آخوندی برای درگذشت تعدادی از کارگران معدن یورت در آزادشهر استان گلستان به شرح زیر است: 

بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به ‌درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار

تمام ایران امروز در سوگ از دست دادن فرزندان خویش است. فرزندانی زحمت‌کش و پاک‌سرشت. مردانی که برای یک زندگی شرافتمندانه چنین مخاطراتی را متحمل شدند و هیچ‌گاه باری بر جامعه نبودند. مردان توانمندی که از دل سیاهی معدن روسپید بیرون می‌آمدند. آنان با کار و تلاش طاقت‌فرسا به سپیدارهای استواری بدل شدند که حیاتشان موجب آبادانی ایران‌شهر بود و مرگشان مایه افتخار فرزندان ایران. برق چشمانشان و بازوان فولادینشان نشان از عزمی بی‌ادعا داشت که کوه را به کرنش وا می‌داشت.

اینک، ما در برابر این عزیزان آرمیده بر ابرِ رحمت خدایی فروتنانه تعظیم می‌کنیم و به دستهای بخشنده و قلبهای گرم و پیشانی بلندشان درود می‌فرستیم.

اینجانب به عنوان یک ایرانی و به سهم خود، با خانواده جانباختگان عزیز همدردی می‌کنم و در غمِ آنان شریک هستم و برای خانواده سرافراز آنان بردباری و پاداش نیکو از درگاه خداوند منان آرزومندم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین