کد خبر: ۴۴۳۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

قعرنشین لیگ یک به دنبال ستاره سابق پرسپولیس!

سرپرست فجر می‌گوید این تیم به دنبال جذب امید عالیشاه است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امید عالیشاه از زمان حضور برانکو در پرسپولیس جزو کلیدی ترین نفرات این تیم به حساب می آمد. شماره 2 ریز نقش سرخ ها که به یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس بدل شده بود، در نیم فصل اخیر و به منظور سپری کردن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شد. اما در تراکتور فوتبال روی بد خود را به عالیشاه نشان داد زیرا باشگاه تراکتورسازی با حکم فیفا از فعالیت های نقل و انتقالاتی به مدت یک سال و نیم محروم شد و عالیشاه که به حکم قانون سرباز شده بود، نه توانست در تراکتور حاضر شود و نه اینکه به پرسپولیس برگردد. 

با این حال او باید فوتبالش را برای فصل آینده در تیمی نظامی ادامه دهد. تراکتور که از نقل و انتقالات محروم است و تیم نظامی دیگری نیز در لیگ برتر حضور ندارد. به نظر می آید تنها راه امید، کوچ به لیگ یک است. سرپرست تیم فجرسپاسی در همین راستا به ایسنا گفته است:« با توجه به این که عالیشاه برای سپاه خدمت می‌کند می‌توانیم او را جذب کنیم. البته نوراللهی دو سه ماه دیگر سربازی‌اش تمام می‌شود وگرنه شرایط جذب او را هم داشتم. مطمئنا اگر خدا کمک کند و خود عالیشاه بخواهد می‌توانیم او را به فجر بیاوریم. هم‌چنین سربازان خوب دیگری هم هستند که شرایط جذب آن ها را هم داریم. مطمئنا امسال مجموعه‌ای بسیار قدرتمند برای فصل آینده آماده می‌کنیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان حضور عالیشاه در ملوان فراهم است؟ گفت: «بخشی از سهام این باشگاه زیر نظر نیروی دریایی ارتش است و آن‌ها شرایط جذب بازیکنان نیروی دریایی را دارند. »
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین