کد خبر: ۴۴۳۵۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
گزارش تمرین پرسپولیس

استارت قهرمان برای رویارویی با الوحده امارات

شاگردان برانکو ایوانکوویچ تمرینات خود پیش از رویارویی با الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا ار آغاز کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرخپوشان بعد از بازی برابر سیاه جامگان از هفته پایانیمسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) وارد تهران شدند و امروز بعدازظهر از ساعت 15:05 تمرینات خود را برای دیدار برابر الوحده امارات در آخرین هفته از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2017 در ورزشگاه خیریه عمل آغاز کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،ابتدا برانکو ایوانکوویچ در جمع بازیکنان از اهمیت این دیدار و اینکه هنوز بازی‌ها و کار ما تمام نشده و باید با قدرت و تمرکز کامل کارمان را انجام بدهیم، آنها را به تمرکز و جدیت در تمرینات دعوت کرد و برنامه سرخپوشان تا بازی روز دوشنبه را تشریح کرد.

سپس بازیکنان به مدت 10 دقیقه زیر نظر مارکو به گرم کردن پرداختند و گلرها هم با ایگور تمرینات ویژه دروازه‌بانی را در دستور کار قرار دادند.

نکته جالب توجه اینکه؛ همه بازیکنان و اعضای کادر فنی در تمرین امروز حضور یافتند.

بازیکنان اصلی در دیدار روز گذشته، زیر نظر چوک به ریکاوری و کار با توپ پرداخته و بقیه بازیکنان نیز زیر نظر برانکو تمرینات تاکتیکی و مرور کارهای گلزنی را انجام دادند. وحید امیری و محمد انصاری هم زیر نظر مارکو به نرم دوی مشغول شدند.

در ادامه، برانکو بازیکنان را دو به دو در موقعیت و پست‌های خودشان قرار داد و آنها در کل زمین با دویدن و جایگیری مناسب، فوتبال شناور را در موقعیت‌های خودشان انجام دادند.

بازیکنان اصلی بعد از ریکاوری راهی رختکن شدند و دیگر بازیکنان نیز در قالب دو تیم قرمز و زرد به فوتبال درون تیمی در بخشی از زمین پرداختند که در نهایت تیم قرمز با نتیجه 6 بر 5 بر تیم زرد غلبه کرد.

گفتنی است؛ تمرین روز شنبه سرخپوشان از ساعت 17 در ورزشگاه خیریه عمل برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین