پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
کد خبر:۴۴۳۶۰
۱۲:۴۲
۱۳۸۵/۰۱/۰۵

تعطيلي دومين نيروگاه هسته اي ژاپن

۱۲:۴۲
۱۳۸۵/۰۱/۰۵
به گزارش آفتاب نیوز، دادگاه كانازاوا اعلا‌م كرد شركت انرژي هوكيوريكو كه اين نيروگاه هسته‌اي را اداره مي كند,طرح هاي مقاوم سازي 20 ساله در برابر زمين لرزه را در راكتور شماره دو اين نيروگاه رعايت نكرده است.
اين راكتور فعاليتش را از ماه مه آغاز كرده است .
اين شركت هم اعلا‌م كرد: در خصوص حكم دادگاه درخواست استيناف خواهد كرد و به فعاليت اين نيروگاه كه 1358 مگاوات برق در استان ايشيكاوا توليد مي كند, ادامه خواهد داد.
حدود 135 ژاپني ماه مه با ارائه شكاياتي خواستار بسته شدن اين نيروگاه به علت واقع شدن در منطقه زلزله خيز شدند .
گزارش خطا
برچسب‌ها:
نیروگاه هسته ای
ارسال پیام
captcha