کد خبر: ۴۴۳۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

سكوت تازه داماد آبی ها درباره تمدید قرارداد

اين طور كه از شواهد پيداست مهاجم استقلال تنها به دليل مشكلات مالى همچنان درباره تمديد قرارداد سكوت كرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
همان طور كه مى دانيم کاوه رضایی از جمله بازیکنانی است که صحبت های زیادی پیرامون جدایی او از استقلال شنیده می شود و به نظر می رسد حضور او در جمع آبى ها براى فصل آتى در هاله اى از ابهام قرار دارد.

رضایی در استقلال فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و در گلزنی و پاس گل نسبت به سال های گذشته پیشرفت چشمگیری داشت. 

او همچنین در آسیا یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و با ۳ گل زده در کنار مهدی طارمی بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می رود. 

هر چند مهاجم مورد علاقه ی منصوریان در این تیم نتوانست به پیراهن تیم ملی دست پیدا کند اما بررسی عملکرد او نشان می دهد که رضایی در استقلال یکی از بهترین سال های خود را سپری کرده است.

اما مشکلات مالی بزرگترین مشکل برای تمدید قرارداد کاوه رضایی است. موضوع مطالبات، بندهای قرارداد و البته قرارداد سال آینده ی این بازیکن از جمله موضوعاتی است که هنوز میان او و باشگاه حل نشده و البته به نظر می رسد استقلالی ها برای حل آن مسیر دشوار دست به كار شدند و اگر بتوانند رضایت این بازیکن را جلب کنند، شاید رضایی فصل آینده نیز پیراهن استقلال را بر تن کند.

کاوه رضایی همچنان اما در این موضوع سیاست سکوت را انتخاب کرده و ترجیح می دهد از هرگونه اظهار نظر در این مورد خود داری کند تا پس از پایان فصل شرایط او نهایی و مشخص شود.

با اين وجود بايد منتظر ماند و ديد رضايى چه تصميمى براى فصل آتى گرفته است.
منبع: باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین