کد خبر: ۴۴۳۶۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

کشف بیش از ۳ میلیون نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در شهرستان بندرلنگه کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار عزیزالله ملکی در این رابطه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد تخلیه بار قاچاق در اطراف روستای "طاهونه" دارند پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با شیوه و شگردهای خاص پلیسی و با همکاری مأموران دریابانی در یک عملیات ضربتی موفق به توقیف سه فروند قایق حامل بار قاچاق شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از قایق‌های توقیف‌شده 3 میلیون و 360 نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار ملکی، ارزش محموله کشف‌شده را ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: قایق‌های مذکور توقیف و 4 نفر نیز در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تأکید بر اجرای مستمر در طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده به قاچاق در استان، مبارزه با قاچاقچیان و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس، گفت: یکی از رسالت‌های نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی‌دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین