کد خبر: ۴۴۳۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

ناراحتی بوفون از فروش ستاره یوونتوس به رئال‌مادرید

سنگربان یوونتوس به ستایش از هم‌بازی پیشین خود پرداخت و او را استعدادی بزرگ خطاب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، آلوارو موراتا در دوران حضور ژوزه مورینیو در رئال مادرید بود که چهره شد. در رئال مادرید پرستاره اما فرصت زیادی به موراتای جوان نمی‌رسید. او به همین خاطر تصمیم گرفت راهی یوونتوس شود و در این تیم توانست عملکرد درخشانی از خود نشان بدهد.

رئال مادرید بعد از درخشش موراتا دوباره او را با سانتیاگو برنابئو برگرداند اما در فصل جاری نیز زین‌الدین زیدان (سرمربی رئال مادرید) فرصت بازی زیادی به مهاجم جوان خود نداد. همین باعث شده است تا خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش برسد.

جانلوییجی بوفون به ستایش از موراتا پرداخت و او را استعدادی بزرگ دانست. کاپیتان بیانکونری‌ در این زمینه گفت‌: رابطه بسیار نزدیکی با موراتا داشتم. باید بگویم دوست نداشتم او جدا شود. متاسفانه او از شرایط خود در یوونتوس راضی نبود و برداشت بدی از باشگاه داشت. می‌خواستم  به او کمک کنم اما نشد.

بوفون ادامه‌ داد: موراتا می‌توانست با ماندن در یوونتوس، به بهترین بازیکن تبدیل شود. او استعداد بسیار زیادی داشت و سخت تمرین می‌کرد. یوونتوس با جدایی موراتا استعداد بزرگی را از دست داد.

این احتمال بسیار زیاد است که یوونتوس و رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند. در این صورت، موراتا و گونسالو ایگواین برابر تیم‌های پیشین خود به میدان خواهند رفت که تقابل آنها دیدنی خواهد بود. البته به شرط اینکه زیدان در این دیدار به موراتا بازی بدهد که احتمال آن بسیار کم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین