کد خبر: ۴۴۴۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

تصویری از مناظره‌ محسن رضایی با چریک‌های فدایی

موضوع مناظره‌های انتخاباتی کاندیداها، نکته‌ای است که رئیس سابق صدا و سیما و محسن رضایی در پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی به آن پرداختند و از تجربه‌هایشان گفتند.
آفتاب‌‌نیوز : مناظره موضوعي است كه همچنان از سوي چهره‌هاي سياسي و فرهنگي مورد تحليل و بررسي قرار مي‌گيرد. اين زنجيره پس از مناظره دوم هنوز ادامه دارد و محسن رضایی و عزت‌الله ضرغامي از جمله چهره‌هايي بودند كه امروز -يكشنبه، 17 ارديبهشت- با انتشار مطالبي در صفحه شبكه‌هاي اجتماعي‌شان به اين موضوع پرداختند.

محسن رضايي  با انتشار عکسی از برگزاری اولین مناظره در تاریخ جمهوری اسلامی به توضیحاتی در مورد حضور خود و تعدادی از سران چریک های فدایی خلق در این مناظره پرداخت.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام نوشت:

اولين مناظره درجمهوري اسلامي درحادثه اشغال گنبدكاووس درسال ١٣٥٨صورت گرفت. پس از آزادي شهر و دستگيري سران ضدانقلاب به شهيد بزرگوار بهشتي پيشنهاد داديم كه قبل از محاكمه سران چريكهاي فدايي خلق اجازه بدهند با آنها مناظره كنيم، من مسؤول اطلاعات كشور بودم و ازطرف نظام با سران چريكهاي فدايي خلق به صورت زنده در صدا وسيماي جمهوري اسلامي مناظره كردم . كاش صدا وسيما آن مناظره را نشان مي داد تا نسل سوم و چهارم انقلاب ببينند كه ضدانقلاب مسلح چگونه درصدا وسيما و به صورت زنده با مسؤولان كشور مناظره مي كرد.

محسن رضایی

در كنار  نوشته محسن رضايي در اينستاگرام،‌عزت الله ضرغامي رئيس پيشين صدا و سيما نيز با انتشار مطلبي در كانال تلگرامش به بيان توصيه‌ مناظره‌اي به همكاران سابقش در صدا و سيما پرداخت.

در پست تلگرامی ضرغامی آمده است: « از کمیسیون محترم نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری می خواهم که در بررسی برنامه های ضبطی، به ویژه مستندهای آقایان نامزد ها سخت گیری نکنند.

با اجتهاد درست رسانه ای، به روح قانون توجه فرمائید تا ظواهر خشک و دست و پا گیر آن!

فوائد و آثار مثبت این نگاه ، به مراتب بیشتر از آسیب های احتمالی است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین