کد خبر: ۴۴۴۳۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱

ستایش خاص آلگری از دنی آلوس

سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از دیدار حساس برابر موناکو به ستایش از دنی آلوس پرداخت و از کار سخت تیمش برابر نماینده فرانسه سخن به میان آورد.
آفتاب‌‌نیوز :
 یوونتوس کار راحتی در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد. این تیم در حالی از موناکو پذیرایی می کند که در دیدار رفت توانست با دو گل به پیروزی برسد.

آلگری با وجود پیروزی ارزشمند تیمش در دیدار رفت تاکید کرد که شاگردانش کار سختی برابر موناکو دارند. او گفت: ما در دیدار رفت نتیجه بسیار خوبی به دست آوردیم اما این بدین معنا نیست که صعود ما نهایی شده است. موناکو چیزی برای از دست دادن ندارد و فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار می دهد و این کار ما را سخت می کند.

او ادامه داد:اگر می خواهیم مشکلی برای صعود به دور بعد نداشته باشیم باید بهتر و قوی تر از دیدار رفت بازی کنیم. آماده این دیدار حساس هستیم و با نهایت توان برابر موناکو بازی می کنیم. باید نسبت به دیدار رفت با صبر و حوصله تر بازی کنیم.

 آلگری درباره آسیب دیدگی ایگواین گفت: خوشبختانه او شرایط خوبی دارد و می تواند در دیدار برابر موناکو به میدان رود.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست،او درباره این سوال که به کوادرادو بازی خواهد داد یا بارزالی، گفت: هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ام.

آلگری در پایان سخنان خود به ستایش از دنی آلوس پرداخت و گفت: آلوس به یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا تجربه لازم را داد و بسیار خوشحالیم که این بازیکن بزرگ را در اختیار داریم. او عملکرد خوبی در یوونتوس داشته و نقش بسزایی در این موفقیت ما داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین