کد خبر: ۴۴۴۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

«دعوت»؛ فرصتی یک روزه برای دانشجویان معماری

کانون معماران معاصر فرصتی یک روزه­­ را فراهم می‌کند تا دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته معماری در کنار استادان ایرانی و خارجی، دستاوردهای کانون معماران را در زمینه آموزش، پژوهش و ساخت بنا مرور کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیر مدیا و رسانه کانون معماران معاصر - در این‌باره گفت: در این رویداد یک روزه که «دعوت» نام دارد، اساتید و دانشجویان آتلیه‌های معماری در کنار محصولات نهایی­‌شان حاضر می‌شوند و در امکان گفت‌وگو بین اساتید، صاحب‌نظران، معماران و دانشجویان فراهم می­‌شود. این رویداد به‌صورت سالانه و به منظور معرفی و نمایش محصول نهایی کارگاه­‌ها و آتلیه­‌های کانون معماران معاصر برگزار می­‌شود.

او ادامه داد: توجه به آموزش آلترناتیو (جایگزین)، توجه به آموزش همراه با ساخت، خلق فضای­ گفتمانی، توجه و ترویج و غنای علمی دانش میان‌رشته­‌ای، شناخت تئوری و مبانی نظری معماری، تکیه بر خلاقیت و ... از اهمیت ویژه­‌ای برخوردار است.

وی اظهار کرد: سعی ما این است تا با کمک دانشگاه­‌ها و مراکز آموزش عالی ایران و همچنین استادان و دانش­‌آموختگان دانشگاه­‌ها و مؤسسات پیش‌روی معماری دنیا، دوره­‌ها و کارگاه­‌هایی را برای آشنایی دانشجویان و دانش‌آموختگان معماری با نظریه‌ها و جریان­‌های روز معماری دنیا برگزار کنیم.

او شناخت مسائل و مشکلات موجود در زمینه معماری و شهر و تلاش برای برطرف کردن آن‌ها، یافتن پاسخی جدید برای نیازهای واقعی و خواسته­‌های جهان امروز را از دغدغه‌های کانون معماران معاصر دانست.

نمایشگاه «دعوت» ۲۳ اردیبهشت­‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل کانون معماران معاصر واقع در میدان صنعت، خیابان حسن سیف، کوچه دوم، پلاک ۷ برگزار خواهد شد و بازدید از آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین