کد خبر: ۴۴۴۶۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲

زیدان: تنها یک راه برای حذف شدن ما وجود دارد

رئال فردا مقابل اتلتیکو مادرید با انگیزه و مصمم برای انتقام، به میدان خواهد رفت و اگر قصد فینالیست شدن در لیگ قهرمانان را دارد، باید از برتری 3-0 بازی رفت خود دفاع کند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش "ورزش سه"، بسیاری رئال را از حالا در فینال می بینند ولی سیمئونه در میان هواداران اتلتیکو جوی ایجاد کرده که آنها را به جبران امیدوار کرده است.
 
زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« فردا هدف ما ارائه یک بازی بزرگ دیگر است. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و فقط به برد در زمین اتلتیکو فکر می کنیم. فردا با این تفکر که بازی رفت 0-0 مساوی شده، پای به میدان می گذاریم و هدف، پیروز شدن و راهیابی به فینال است. باید تمام توان مان را در زمین بگذاریم.»
 
وضعیت تیم:« بازیکنان، چه آنهایی که بیشتر به میدان رفته اند و چه کسانی که کمتر فرصت بازی کردن داشته اند، از لحاظ فیزیکی در بهترین شرایط قرار دارند. همه مصمم و با انگیزه برای بازی فردا هستند.
8 ماه تمرین و تلاش، برای رسیدن به چنین روزهایی بوده و آنها می دانند که به دشوارترین مقطع رسیده اند. این بازیکنان قصد دارند پایانی خوش برای تمام هواداران رقم بزنند. برای بازیکنانم یک هفته تمرین کردن خوشایند نیست و دوست دارند هر سه روز به میدان برویم. انگیزه آنها تا به این حد بالاست.»
 
احتمال ناکامی در گلزنی پس از 60 بازی:« چرا چنین مسائل منفی را به من منتقل می کنید؟ من همیشه مثبت فکر می کنم و فردا برای گلزنی و پیروز شدن به میدان خواهیم رفت.»
 
اتلتیکو:« آنها ابزارهای خودشان برای رسیدن به موفقیت را در اختیار دارند و بدون شک سعی در استفاده از آنها خواهند کرد. ما به خودمان فکر می کنیم و به اجرای درست برنامه های مان در بازی فردا.»
 
تنش ها به خاطر بنر جنجالی:« الان زمان مناسبی برای بحث در این زمینه نیست. اینها مسائلی هستند که تحت کنترل من و باشگاه نیستند و نمی توان آنها را مدیریت کرد.»
 
شانس رسیدن به فینال:« فردا تنها یک راه برای حذف شدن ما وجود دارد و آن هم خوشبین بودن به نتیجه بازی رفت است. درست است که با برتری 3-0 پای به دیدار برگشت می گذاریم؛ ولی نباید به این نتیجه دلخوش بود و باید تلاش کنیم آنجا نیز به پیروزی دست یابیم. به فینال بسیار نزدیکیم ولی هنوز به آن نرسیده ایم.»
 
بازی های پایانی فصل:« همه آنها فینال هستند از جمله بازی فردا.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین