کد خبر: ۴۴۴۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
آیت‌الله هاشمی سفارش کرده بودند که اگر نیایی وضع بدتر می‌شود

دیدار روحانی و۱۷۰ نماینده مجلس/رئیس‌جمهور چه گفت؟/ماجرای سفارش هاشمی به روحانی+تصاویر

وکیلی، سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی از حضور ۱۷۰ نماینده در دیدار نمایندگان مجلس دهم با حسن روحانی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) برای دیدار با نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ حسن روحانی ساعتی پیش در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل تالار مشروطه مجلس حضور یافت.

در دیدار نمایندگان با حسن روحانی، محمد رضا عارف، رییس فراکسیون امید و حسن روحانی به ایراد سخنرانی پرداختند.

آقای هاشمی سفارش کرده بودند که اگر نیایی وضع بدتر می شود

همچنین سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا با تشریح جلسه صبح امروز فراکسیون امید و مستقلین ولایی با حضور روحانی گفت: در این جلسه ۱۷۰ نفر از نمایندگان حضور داشتند. آقای روحانی  دستارودهای دولت و اقداماتی که تاکنون انجام داده است را تشریح کرد که نمونه آنها رسیدن به خودکفایی گندم و یا افتتاح پالایشگاه بندرعباس در مورد بنزین بود که صادرات را افزایش می دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: روحانی همچنین به ارائه توضیحاتی در خصوص دستاوردهای دولت در زمینه طرح تحول سلامت ، محیط زیست و اقتصاد پرداخت و گفت، بی انصافی است که می‌گویند دولت فقط به فکر برجام بوده است. ما در عین حال در ستاد  اقتصادی جلسات مختلفی داشته و در زمینه های گوناگون از قبیل فروش نفت پیگیری ها و بررسی های خود را انجام داده‌ایم.

ذوالقدر تصریح کرد: آقای روحانی در این جلسه تاکید کرد که کاندیداها نباید تخریب و بی انصافی کنند و نمایندگان مجلس هم باید از مردم بخواهند که پای صندوق‌های رای بیایند. حضور مردم پای صندوقهای رای قدرت کشور را نشان می‌دهد.

وی همچنین اظهار کرد: آقای روحانی درجلسه صبح امروز بیان کرد که صدا وسیما هنوز با همه توان در صحنه نیامده و یادآور شد که مرحوم هاشمی رفسنجانی نیز به وی سپرده بود که در انتخابات حضور داشته باشد و اگر نیاید شرایط بدتر از برتر می‌شود.

ذوالقدر همچنین گفت: براساس آنچه آقای روحانی در جلسه مطرح کرد در خصوص وعده یارانه‌ها تاکید کرد، وعده دادن یارانه معقول نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت: محمدجواد ظریف، محمدباقر نوبخت و آخوندی همراه رئیس‌جمهور حضور داشتند.

پیش از این غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی توصیه کرد که دیدار رییس‌جمهور با نمایندگان صرفا مختص نمایندگان باشد تا مشخص شود چه تعداد از نمایندگان با رییس‌جمهور هستند.

فضای صمیمانه ای بر جلسه رئیس جمهور و نماینگان حاکم بود

همچنین حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در تشریح جلسه امروز صبح نمایندگان با رییس جمهور گفت: نمایندگان حامی دولت در مجلس دهم از فراکسیون‌های مختلف امروز صبح در مجلس نشست صمیمی با رییس جمهور در ساختمان مشروطه داشتند.

وی افزود: فراکسیون‌های حامی دولت علاقه‌مند بودند که رییس‌جمهور توضیحاتی را درباره شرایط عمومی کشور، وضعیت اقتصادی و سیاسی وضعیت بین الملل و تاثیرات برجام به اطلاع نمایندگان حامی دولت برساند.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور همچنین یادآور شد: در این نشست صمیمی آقای عارف مطالبی را از قول نمایندگان مطرح کردند و آقای رییس جمهور هم به مسائل انجام شده و گشایش‌های بعد از برجام اقدامات انجام شده شرایط اقتصادی و عملکرد دولت پرداختند.

وی ادامه داد:در بخش‌هایی هم آقای روحانی رویکردهای  آینده به عنوان نامزد ریاست جمهوری را مطرح کردند و بعد از جلسه هم برخی نمایندگان مسائل منطقه‌ای داشتند که از رییس‌جمهور پرسیدند و ایشان هم پاسخ داد.

امیری همچنین خاطرنشان کرد:خوشبختانه جلسه امروز در فضای بسیار خوب و صمیمی برگزار شد که از برگزارکنندگان این جلسه فراکسیون مستقلان ولایی، فراکسیون امید و کلیه نمایندگانی که بانی جلسه بودن شرکت کردند و در جهت ارتقاء مجلس گام مهمی بود ، تشکر می کنم.

جزئیات دیدار روحانی و نمایندگان مجلس/حضور ۱۷۰ نماینده/روحانی چه گفت؟

جزئیات دیدار روحانی و نمایندگان مجلس/حضور ۱۷۰ نماینده/روحانی چه گفت؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
5
31
به دلواپسان اخطار می کنیم به رئیس جمهور مستقر و محبوب جناب آقای دکتر روحانی خط و نشان نکشید روحانی تنها نیست و ملت حسابتون را کف دستتون می گذارد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین