کد خبر: ۴۴۴۷۵۱
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

آقای بازیگر: ترجیح می‌دهم با تلویزیون پلی‌استیشن بازی کنم

بازیگر مجموعه ها و فیلم های کمدی بیان کرد که کتاب را از فیلم و سریال ها بیشتر دوست دارد.
آفتاب‌‌نیوز : امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون درباره کارهای پیشنهادی‌اش گفت: کارهایی در حوزه سریال و سینما به من پیشنهاد می‌شود اما پیشنهادها در یک یا ۲ سال اخیر کمتر شده است.

به گزارش مهر، وی درباره اینکه چقدر سریال های کمدی تلویزیون را پیگیری می کند، اظهار کرد: خیلی کم سریال ها را دنبال می کنم، درواقع از کودکی زیاد تلویزیون نمی‌دیدم با این حال اخیرا در جریان سریال ها هم قرار گرفته ام.

بازیگر مجموعه کمدی «بدون شرح» با اشاره به اینکه سریال ها و فیلم های سینمایی را چندان دنبال نمی کند، توضیح داد: من حتی ماهواره هم نمی بینم و بیشتر دوست دارم کتاب بخوانم چون فکر می کنم جذاب تر است. به طور مثال این روزها «اتحادیه ابلهان» را می خوانم یا چندی پیش کتاب «پیرمرد صد ساله ای که از پنجره ای فرار کرد و ناپدید شد» را خواندم. فکر می کنم لذتی که می توان از کتاب های طنز برد بیشتر از فیلم ها و سریال های کمدی است. شاید تعداد فیلم های کمدی بامزه ای که من دیده ام به ۱۰ عدد هم نمی رسد اما ۱۰۰ کتاب بامزه خوانده ام.

وی اضافه کرد: تفریح اصلی من تماشای فیلم و سریال نیست با اینکه در جریان کارها هستم فیلمنامه ها را می خوانم و یا آثار همکارانم را می بینم ولی ترجیح اصلی من کتاب است و فکر می کنم با تلویزیون بهتر است پلی استیشن بازی کنم تا سریال ببینم.

نوری در پاسخ به علاقه اش به تلویزیون اظهار کرد: مثل این است که شما جایی را خیلی دوست داشته باشید ولی آنها شما را دوست نداشته باشند؛ تلویزیون نسبت به بازیگرانش اینگونه رفتار می کند.

بازیگر مجموعه «خوش رکاب» با انتقاد از پخش دوباره یک سریال بدون اینکه وجه مالی دوباره ای به عواملش ارایه شود یادآور شد: شما در یک سریال بازی می کند که در زمان مقرر خود روی آنتن می رود و بعد می بینید یک سال بعد ماه رمضان از شبکه دیگری پخش می شود و یا بعد به آی فیلم می رود. ممکن است سریالی را که ۱۰سال پیش پخش شده خیلی ها دوست نداشته باشند چون به هر حال قدیمی می شود ولی اگر می خواهند پخش کنند باید مبلغی به عوامل کار بدهند منظور خودم هم نیست حداقل به عوامل ضعیف تر مبلغی پرداخت کنند.

نوری که این روزها در «محله گل و بلبل» بازی می کند، بیان کرد: این روزها در این مجموعه نمایشی مشغول هستم و گروه را هم دوست دارم. به هر حال من کار خود را در تلویزیون از گروه کودک شروع کردم و هنوز هم بسیاری در خاطرشان باقی مانده است. آثار مرتبط با کودک ماندگاری بیشتری در ذهن دارند و خود من هم هنوز مجید قناد و دیگر مجری های کودک را به یاد دارم.

بازیگر «رسوایی» و «معراجی ها» در پایان گفت: یک ویژگی کار کودک هم این است که کسی برای ایراد گرفتن به آن نگاه نمی کند. اکنون هر سریالی ساخته می شود به یک گروهی برمی خورد، اکنون هم وقتی مهران مدیری حرف می زند به عده ای برمی خورد. به هرحال کار تلویزیون همین است ممکن است یک روز هم درباره من کمدی بسازند و یا حرفی را مطرح کنند من یا باید پای عملکرد خود بایستم و یا نباید آن عملکرد را می داشتم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین