کد خبر: ۴۴۵۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳

۳خودرو جدید تا پایان سال وارد بازار می‌شود

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت : تا پایان امسال ۳ خودرو جدید در صنایع خودروسازی کشور تولید و روانه بازار می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
منصور معظمی با بیان اینکه مردم ایران به تدریج از نتایج سرمایه گذاریهای  انجام شده در صنعت خودرو کشور بهره مند می شوند، اظهار داشت: برزیل یکی از کشورهایی است که فرصت های فراوانی در صنعت خودرو و قطعه سازی دارد و به همین خاطر، میزبان شرکتهای برزیلی برای مشارکت و سرمایه گذاری در صنعت قطعه سازی در ایران و در سطح منطقه هستیم.

وی گفت: ایدرو بدنبال بنگاه داری و در اختیار داشتن صد درصد سهام نیست ، سیاست ایدرو توسعه صنعتی کشور از طریق مشارکت با بخش خصوصی داخلی و خارجی است.

معظمی افزود: تاکنون ۶ قرارداد با شرکتهای خارجی در صنعت خودرو منعقد شده است که پژو ۲۰۰۸ نخستین محصول مشترک ایران و فرانسه هفته گذشته رونمایی و وارد بازار شد.

وی گفت : باتوجه به تصمیماتی که در صنعت خودرو گرفته شده، خیلی به آینده خوشبین هستم و امیدوارم مردم از محصولات جدید بویژه از کیفیت و قیمت آنها راضی باشند.

سفیر برزیل در ایران هم با بیان اینکه نقش ما تسهیل روابط بین شرکتها و بنگاههای برزیل و ایران است، گفت: علاقه بسیار زیادی بین بخش خصوصی و دولتی دوکشور برای توسعه همکاری‌ها وجود دارد و با توجه به ارتباطات خیلی خوبی از سال گذشته شکل گرفته و امیدوارم علاوه بر روابط تجاری ، فعالیت های مربوط به سرمایه گذاری هم میان دو کشور گسترش یابد.

رودریگوسانتوس افزود: ما نه تنها باید همکاریها را با ایران افزایش دهیم؛ بلکه این همکاریها را تقویت و برای دوره زمانی طولانی تعریف کنیم و ایدرو می تواند به بخش خصوصی برزیل کمک کند.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین