کد خبر: ۴۴۵۲۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

اوجاقی: تیم ملی ووشو آمادگی خوبی دارد/ با تمام قوا حاضر می‌شویم

سرمربی تیم ملی ووشو از آمادگی خوب و انگیزه بالای ووشوکاران تیم ملی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین اوجاقی  به آمادگی بالای ووشوکاران اشاره کرد و گفت: همه مجموعه تیم ملی ووشو به خصوص ورزشکاران تلاش‌های زیادی را در طی سه اردویی که داشتیم انجام دادند و به آمادگی خوبی رسیدند. همه ووشوکاران از جان مایه گذاشتند و به آمادگی که متناسب بالایی بازی‌ها باشد رسیدند.

وی در مورد شرایط تیم ملی ووشو قبل از اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر در این تیم جوانان و ورزشکاران خوبی داریم که با برنامه‌ریزی و ساز و کار درستی به تیم ملی راه یافتند. این ووشوکاران از طریق بازی‌های انتخابی انتخاب شدند و همه آنها گلچین ووشوکاران هستند. با ۶ وزن در بازی‌های کشورهای اسلامی حاضر خواهیم شد و همه این ورزشکاران آمادگی خوبی دارند و با نیروی تمام ساعت دو بامداد روز ۲۶ اردیبهشت ماه ایران را به مقصد باکو ترک می‌کنیم.

اوجاقی در مورد سطح و آمادگی ووشوکاران تیم ملی ادامه داد: همه نفرات تیم ملی مدال آورانی هستند که در آسیا و ایران به مدال رسیدند. حتی بعضی از این ورزشکاران مدال‌های جهانی دارند و از نام‌آوران ما هستند. اگر به پیشینه این ورزشکاران نگاه کنیم می‌بینید که همه آنها جوانانی هستند که تازه به رده بزرگسالان آمدند و از انگیزه و توان بالایی برخوردار هستند.

سرمربی تیم ملی ووشو در ادامه به سطح بالای بازی‌های کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: این مسابقات از جمله رویدادهای بزرگ ورزشی است که هم از نظر کیفیت و کمیت در سطح بالایی قرار دارد و کار را سخت می‌کند. مهمترین حریفان ما در این رقابت‌ها ترکیه، مصر، اندونزی و خود آذربایجان هستند که امیدوارم با شرایط خوبی که داریم نتایج خوبی را کسب کنیم. البته در کشورهای دیگر نیز تک چهره‌هایی هستند که می‌توانند مشکل‌ساز باشند و به همین دلیل با تمام توان در این بازی‌ها حاضر خواهیم شد.

او در پایان از اردوهای تیم ملی ووشو اعلام رضایت کرد و گفت: برای اولین بار سکوی اختصاصی ساندا را افتتاح کردیم و از نظر امکانات در شرایط خوبی در طی این سه اردو قرار داشتیم. همه چیز برای آمادگی ما فراهم بود. امیدوارم بتوانیم دل مردم ایران را با مدال‌هایی که کسب می‌کنیم شاد کنیم.
منبع: ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین