کد خبر: ۴۴۵۲۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

دوباره باران در ایران

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود موج جدید بارشی به کشور از یکشنبه(۲۴ اردیبهشت) خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: از امروز(۲۲ اردیبهشت ماه) شاهد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق ،گاهی وزش باد به نسبت شدید اما موقت در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی،مرکز، جنوب شرق و پاره ای از نقاط شرق کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این شرایط در روز شنبه(۲۳ اردیبهشت ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مرکز، جنوب شرق و شرق کشور برقرار است، گفت: از روز یکشنبه (۲۴ اردیبهشت ماه) گستره بار، محدود به نیمه شرقی کشورمی‌شود و همچنین از اواخراین روز با ورود موج جدیدی، بارش در شمال غرب کشور آغاز خواهد شد.

به گفته مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور امروز شدت بارش در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، غرب یزد، کرمان، شمال و شرق هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق قزوین، تهران و البرزخواهد بود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت تهران طی دو روز آینده  گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که آسمان تهران در روز شنبه، نیمه ابری و در بعضی از ساعات با افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و گاهی وزش شدید باد همراه خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا در این روز نیز به ترتیب ۳۰ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. روز یکشنبه، هوای تهران کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد است. بیشترین و کمترین دمای این روز ۳۳ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین