کد خبر: ۴۴۵۳۰۰
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

با یک وعده کباب و آش نباید فردی را انتخاب کنیم

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه مردم نباید با یک وعده کباب و آش نماینده خود را انتخاب کنند، گفت: نباید سرنوشت شهر خود را با یک وعده‌ غذا عوض کنیم و اگر این‌چنین اتفاقی رخ داد مقصر خودمان هستیم زیرا نظام جمهوری اسلامی بر اساس مردم‌سالاری است و اگر از این نعمت بهره نگیریم خودمان مقصر هستیم پس مردم با انتخاب خود آینده‌شان را رقم می‌زنند و در انتخاب خود نهایت دقت را به کار ببندیم.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس، ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج)، اظهار کرد: وهابیت فاسد اعتقاد به مهدویت را زیر سؤال می‌برد.

وی با ذکر عنوان‌های کتاب‌هایی بر واقعی خواندن موضوع مهدویت، تأکید کرد: این کتاب‌ها را علمای بزرگ اهل سنت نوشته‌اند، آن‌ها که دیگر شیعه نیستند.

امام‌جمعه بندرعباس با بیان این‌که وهابیت می‌خواهد با زیر سؤال بردن مهدویت و ایجاد تفرقه، نزدیکی‌ها و وحدت بین مسلمانان را به دوری تبدیل کند، افزود: بی‌تردید موفق‌ترین حاکمیت در تمام طول تاریخ حکومت امام زمان (عج) است، حکومتی که در آن امنیت، مبارزه و از بین بردن فساد، حل مشکلات اقتصادی و همه‌چیز بی‌نظیر بوده و در بسیاری از روایات اهل سنت هم به آن اشاره شده است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه در خصوص حاکمیت امام زمان (عج) انحرافات فکری وجود دارد، اضافه کرد:  برخی به جای الگو گیری فکر می‌کنند با امداد غیبی مشکلات حل می‌شوند .

وی با بیان اینکه باید نقاط برجسته حکومت امام زمام (عج) را الگو قرار دهیم، تصریح کرد: در مدیریت ولی‌عصر (عج) رفیق‌بازی نیست، متخصص راه و ساختمان مسئول کشاورزی نشده و یک فرهنگی شهردار نخواهد شد و با متخلفین به‌شدت برخورد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: بنده به‌عنوان یک طلبه می‌توانم مدیریت نماز جمعه را داشته باشم نمی‌توانم شهرداری یا شغل دیگری را که در آن تخصصی ندارم بر عهده بگیرم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه احساس بی‌نیازی باید تبدیل به فرهنگی قومی‌شود، عنوان کرد: جامعه‌ای که هر چه به مردم آن داده شو باز هم بگوید کم است هیچ‌گاه پیشرفت نخواهد کرد، این عادت جهنمی حتی اگر در جامعه حضرت ولی‌عصر (عج) هم وجود داشته باشد آقا نمی‌تواند جامعه را پیش ببرد، در جامعه ‌ایشان این عادت بین مردم وجود ندارد و همه مرد کارند.

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه هرچه علم در بین افراد جامعه بالا رود به دنبال آن تولید نیز بالا می‌رود، اظهار کرد: در حکومت امام زمان (عج) تمام احکام اسلامی پیاده می‌شود، اگر خمس و زکات پرداخته شود دیگر فقیری وجود نخواهد داشت؛ آیا همین افرادی که از زیاد شدن فقرا گلایه می‌کنند خمس و زکات خود را پرداخت می‌کنند؟ در حکومتی که تمام احکام اقتصادی اسلام اجرا شود فقر از بین خواهد رفت.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه امام زمان (عج) را به آسمان وصل نکنیم و روی زمین ایشان را الگو قرار دهیم، خاطرنشان کرد: اگر مردم به فرمان مقام معظم رهبری پایبند باشند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در ادامه در خصوص برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه، افزود: بزرگ‌ترین اقدامی که امام خمینی(ره) انجام دادن کنار زدن رژیم ستم‌شاهی و گرفتن قدرت از شاه و سپردن آن به مردم بود.

وی با بیان اینکه اگر رئیس‌جمهور یا نماینده مجلس یا شورای شهری قوی وجود نداشته باشد به‌واسطه انتخاب نادرست بوده است، تصریح کرد: خود مردم در نظام جمهوری اسلامی انتخاب می‌کنند و اگر فردا نامزدی به ریاست جمهوری، مجلس یا شورای شهر و روستا رسید اما موفق نبود مقصر خود مردم هستند که انتخاب بر اساس منطق نداشته‌اند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با تأکید بر اینکه افرادی باید انتخاب شوند که قبای مسئولیت برایشان گشاد نباشد، اظهار کرد: اینکه بگوییم فلانی بچه‌محلمان بوده یا فلانی وعده خریدن توپ برای مدرسه‌مان داده یا در مراسم ختم بستگانم حضور یافته دلیلی بر انتخاب یک فرد به‌عنوان رئیس‌جمهور، نماینده مجلس یا عضو شورا نیست.

وی با بیان اینکه باید شورای شهری انتخاب شود که لایق‌ترین افراد را تشکیل دهد، اضافه کرد: توان علمی، سوابق اخلاقی و دینی، کارنامه تخصصی افراد را باید بررسی کنیم و به‌صرف دیدن عکس نامزد نباید انتخاب کنیم بلکه باید پشت عکس و اهداف فرد را بررسی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه چهار سال اداره شهر به دست اعضای شورای شهر است، خاطرنشان کرد: این اعضای شورای شهر دست به انتخاب شهردار می‌زنند پس باید در انتخاب خود نهایت دقت را به کار ببندیم زیرا ممکن است نماینده‌ای باهدف انتخاب فردی خاص برای شهرداری به کارزار انتخاباتی بیاید و سبب پایمال شدن حقوق مردم شود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه مردم نباید با یک وعده کباب و آش نماینده خود را انتخاب کنند، ادامه داد: نباید سرنوشت شهر خود را با یک وعده‌غذا عوض کنیم و اگر این‌چنین اتفاقی رخ داد مقصر خودمان هستیم زیرا نظام جمهوری اسلامی بر اساس مردم‌سالاری است و اگر از این نعمت بهره نگیریم خودمان مقصر هستیم پس مردم با انتخاب خود آینده‌شان را رقم می‌زنند و در انتخاب خود نهایت دقت را به کار ببندیم.

وی با اشاره به اینکه اگر از فردی کدورتی داریم اما به توانمندی‌اش اطمینان داریم باید انتخابش کنیم، افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری همچون باران رحمت الهی بر سر مردم است و تأکیدات ایشان باید شاخص و ملاک انتخابمان باشد و هرکسی در این قالب قرار گرفت باید به آن فرد رأی بدهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه در انتخابات باید انتخاب کرد نه کاغذ انداخت، اضافه کرد: کاغذ رأی باید با اندیشه در صندوق انداخته شود نه کاغذ رأی را بدون فکر در صندوق قرار دهیم که این موضوع کاغذ انداختن است نه رأی دادن.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین