کد خبر: ۴۴۵۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷

از قهرمانی با دست شکسته تا دلقک خطاب شدن رونالدو

جهان ورزش در هفته سوم اردیبهشت شاهد مرگ، توهین، درگیری، حرکت های ناجوانمردانه و... بود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، در هفته سوم اردیبهشت اتفاقات زیادی رخ داد که بیشتر آنها غم‌انگیز بودند. جهان فوتبال و دوچرخه سواری دوباره ورزشکاران خود را از دست دادند.

در ادامه به حواشی هفته ای که گذشت اشاره می‌شود.

حرکت ناجوانمردانه وراتی

در دیدار پاری ‌سن‌ ژرمن و باستیا در لیگ یک فرانسه یکی از گل‌ها به طرز ناخوشایندی به ثمر رسید. مارکو وراتی گل دوم پاری سن ژرمن را در حالی به ثمر رساند که دروازه‌بان حریف مشغول رسیدگی به بازیکن آسیب دیده پاری سن ژرمن بود. وراتی اما از پرت بودن حواس دروازه‌بان حریف استفاده کرد و دروازه‌شان را گشود. این اتفاق با اعتراض شدید دروازه‌بان و بازیکنان باستیا مواجه شد اما در نهایت داور گل را قبول کرد.

درخواست یک کودک از کاسیمرو

پس از پیروزی پرگل رئال مادرید برابر گرانادا، کاسیمرو مورد مصاحبه قرار گرفت. در جریان مصاحبه کودکی به سمت هافبک برزیلی آمد و درخواست کرد کاسمیرو پیراهنش را به او بدهد. کاسیمرو قصد داشت پیراهنش را به این کودک بدهد اما مامور امنیتی کودک را با خود برد. سپس یان بازیکن برزیلی از مامور خواست کودک را برگرداند تا پیراهنش را به او به بدهد.

درگیری هواداران پائوک و  آ.اِ.ک آتن

فینال جام حذفی یونان تحت تاثیر درگیری هواداران  پائوک و آ.ا.ک قرار گرفت. هواداران دو تیم به شدت با هم دیگر درگیر شدند و صحنه‌های زشتی را رقم زدند. پلیس وارد جریان شد تا آن ها را از هم جدا کند.

درگیری رییس دو باشگاه

رییس باشگاه بسکتبال فنر باغچه با رییس باشگاه یاکین دوغو  پیش از دیدار بسکتبال بانوان دو تیم با هم درگیر شدند. ابتدا عزیز ییلدریم در جایگاه اختصاصی به رییس باشگاه یاکین ضربه زد. پس از این درگیری دیگر مسئولان فنرباغچه سعی به آسیب رساندن به اعضای تیم حریف داشتند. بازی دو تیم به علت این اتفاق با تاخیر برگزار شد.

حادثه رانندگی

 ادواردو گوتیرس کاستیو بر اثر جراحات وارده از یک سانحه رانندگی در بیمارستان درگذشت. مدافع ۲۱ ساله تیم اتلتیکو اویا کلمبیا زمانی که با اتومبیل به همراه نامزدش در حال‌ سفر بود با یک درخت برخورد کرد. این حادثه باعث شد گوتیرس به شدت آسیب ببیند و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست بدهد.

درگذشت قهرمان بابسلد

استیون هوکلومب که در المپیک ۲۰۱۰ ونکوور با تیم چهار نفره آمریکا مدال طلا کسب کرده بود، در مرکز تمرین المپیک آمریکا در نیویورک درگذشت. هنوز علت مرگ این ورزشکار مشخص نیست.

کسب مقام نخست با دست‌های شکسته

کندرا هریسون در مسابقات دیاموند لیگ دوحه  در دو ۱۰۰ متر با مانع در تعیین سطح به مقام نخست دست یافت اما راهی بیمارستان شد. او در جریان مسابقه دچار شکستگی دست چپ شد و هنگام دویدن کاملا درد را احساس می‌کرد. او پس از عبور از خط پایان نزد پزشکان رفت و درد مچ دست خود شکایت کرد.

کشته شدن دو دوچرخه سوار

جهان دوچرخه‌سواری بازهم شاهد اتفاق تلخی بود پس از مرگ اسکار پونی و چاد یانگ این بار یک گروه دوچرخه سوار در لوانته اسپانیا توسط یک راننده مست واژگون شدند که در این حادثه دو دوچرخه سوار درگذشتند.

حرکت عجیب سرمربی استودیانتس

در دیدار استودیانتس و بوکاجونیورز نلسون ویواس در دقیقه ۳۰ به علت بحث با داور اخراج شد. او که به شدت از این اتفاق عصبانی شده بود، دکمه‌های پیراهنش را باز کرد و به هر چیزی که سر راهش بود، ضربه زد و سپس پیراهنش را درآورد و به رختکن رفت.

توهین به پیکه

مدافع بارسلونا برای تماشا مسابقه داوید فرر به مادرید سفر کرد اما با واکنش تند مردم این شهر مواجه شد. تماشاگران وقتی پیکه به جایگاه رفت او را هو و به او توهین کردند. با این حال این بازیکن اسپانیایی تا پایان بازی در ورزشگاه ماند.

حواشی  داربی مادرید

اتلتیکومادرید در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ویسنته کالدرون به مصاف رئال مادرید رفت و با وجود پیروزی دو بر یک از صعود به فینال بازماند. این بازی با حواشی زیادی همراه بود. پیش از شروع بازی از اتوبوس هواداران رئال مادرید با سنگ  و بطری استقبال شد. سپس میان هواداران دو تیم درگیری به وجود آمد که با دخالت پلیس این ماجرا به پایان رسید. در این حادثه چند هوادار رئال مادرید آسیب دیدند.

 در شروع بازی پلاکارد هواداران اتلتیکو در ویسنته کالدرون به نمایش درآمد. آنها پاسخ هواداران همشهری‌شان را در دیدار رفت داده بودند. هواداران سفیدپوش در آن بازی با اشاره به دو فینال از دست رفته میلان و لیسبون (رئال مادرید در  هر دو فینال اتلتیکو را شکست داد و قهرمان این بازی ها شد) از روخی بلانکو پرسیده بودند اکنون چه احساسی دارید؟ هواداران اتلتیکو در پاسخ به سفیدپوشان گفتند افتخار می کنیم که مانند شما نیستیم.

در جریان بازی درگیری لفظی میان فرناندو تورس و کریستیانو رونالدو اتفاق افتاد. مهاجم رئال مادرید پس از گل ایسکو، هواداران اتلتیکو را به سکوت دعوت کرد. این موضوع باعث عصبانیت تورس شد. در یک صحنه دیگر تورس به رونالدو نزدیک شد و به او گفت: دلقک. سپس به مهاجم پرتغالی توهین کرد و رونالدو بلافاصله پاسخ او را داد و گفت: کارتان تمام شد، احمق.

در پایان بازی هواداران اتلتیکو حرکت عجیبی انجام دادند. این دیدار آخرین میزبانی کالدرون از یک  بازی اروپایی بود و به همین خطر هواداران قرمز و سفیدپوش برخی از صندلی‌های بخش جنوبی ورزشگاه را از جا در آوردند و به عنوان یادگاری با خود بردند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین