کد خبر: ۴۴۵۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
معاون سیاسی دبیر کل جبهه مشارکت ایران اسلامی:

دکتر روحانی، کشتی به گل نشسته ایران را به حرکت در آورد

دولت تدبیر و امید توانست به خوبی کشتی به گِل نشسته ایران را به حرکت در آورد و شک نکنیم که در صورت غفلت دوباره و روی کار آمدن دولتی تندرو، کشتی ایران، این بار غرق خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

آذر منصوری ،عضو شورای مرکزی و معاون سیاسی دبیر کل جبهه مشارکت ایران اسلامی، با بیان این مطلب در ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی گفت: انتخابات در شرایط حاضر، در دسترس ترین امکانی است که ما از این طریق می توانیم رای خود را به کرسی بنشانیم و قدمی در راه تحقق دموکراسی به جلو برداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، وی با اشاره به اینکه ما در سال 92 با تردید و دودلی، اوضاع را رصد می کردیم خاطرنشان کرد: اما خوشبختانه، دیدیم که اوضاع، تقریبا به گونه ای پیش رفت که به نفع ملت و به سود نیروهای اثرگذار نظام شد.

این بانوی فعال سیاسی، ادامه داد: از سال 92 به این سو، ما شاهد تغییر رویه های هشت ساله گذشته و حرکت به سوی توسعه محوری بوده ایم و علیرغم اینکه خیلی از تحولات، در نگاه اول، غیر ممکن به نظر می رسید، اما اقدامات بسیار خوبی را در این زمینه ها شاهد بوده ایم.

**نه به افراط گرایی

منصوری افزود: یکی از مهم ترین دلایل ما برای رای دادن به دکتر روحانی نه به افراط گرایی و خشونت طلبی از سویی و آری به اعتدال و توسعه طلبی از سوی دیگر است.

**گردش آزاد و شفاف اطلاعات

عضو شورای مشاوران دولت اصلاحات، اضافه کرد: اگر این جریان آزاد و گردش شفاف اطلاعات و همچنین عدم فیلتر سازی فضای مجازی اتفاق نمی افتاد، معلوم نبود در شرایطی که ما کمتر امیدی به تایید صلاحیت نیروهای حتی درجه سه و چهار اصلاحات داشتیم، تکرار می کنم آقای خاتمی تا چه حد می توانست، بُرد تبلیغاتی داشته باشد و مردم را برای دادن یک رای آگاهانه و کیفی پای صندوق های رای بکشاند

**تغییر رویه غلط مجلس نهم با آشتی ملی با صندوق های رای

آذر منصوری در بخش دیگری از سخنانش گفت: متاسفانه ما در مجلس نهم با رویه ای روبرو شده بودیم که با انواع بداخلاقی های سیاسی و اجتماعی، کشور را پرتگاه برده بودند و یکی از اتفاقات بسیار تلخی که در این دوره اتفاق  افتاده بود، نامه اکثریت نمایندگان اصولگرای مجلس برای ممنوع التصویر کردن آقای خاتمی بود که خوشبختانه این رویه غلط، با رای آگاهانه مردم در سال 94، تغییر کرد تا جایی که در این دوره 80 نفر از نمایندگانه به دیدار آقای خاتمی رفتند و ما می خواهیم، این روند مثبت با سرعت بیشتری به راه خود ادامه دهد.

**سه دلیل مهم برای رای دوباره ایران به دکتر روحانی

او با این عنوان که ما باید همه تلاشمان را معطوف کنیم تا پیروزی بر خلاف دلخواه مخالفان در همان دور اول و با رای قاطع اتفاق بیفتد، از سه دلیل عمده برای رای دادن به دکتر روحانی گفت و افزود: اولین دلیلی که ما اعتقاد داریم در شرایط حاضر کشور، آقای روحانی، بهترین گزینه موجود است، مشکلات حاد منطقه خاورمیانه است که ما را نیازمند به دولتی می کند که بتواند به دور از دنبال کردن سیاست تنش زایی در داخل و ماجراجویی در سیاست خارجی، اجماعی از نیروهای توسعه طلب و عقلگرا را به راه بیندازد و کشور را به سرعت، از گذرگاه ها عبور داده و به سمت افق های روشن آینده هدایت کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب، در ادامه خاطرنشان کرد: دومین دلیل مهمی که ما را مجاب می کند تا به آقای روحانی رای بدهیم، دولت صد در صدی با نگاه به وحدت ملی است. کشورها تنها در سایه انسجام و اتحاد می توانند به خواسته ها و نیازهای بزرگ خویش جامه عمل بپوشانند.

آذر منصوری سومین و مهم ترین دلیل حمایت از دکتر روحانی، را اینگونه توصیف کرد؛ دولت تدبیر و امید توانست به خوبی کشتی به گِل نشسته ایران را به حرکت در آورد و شک نکنیم که در صورت غفلت دوباره و روی کار آمدن دولتی تندرو، کشتی ایران، این بار غرق خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین