کد خبر: ۴۴۵۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

احضار شماری از نامزدهای شورای شهر کرمان به دادسرا

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: باعث تعجب است فردی که حتی به آثار تاریخی شهر هم رحم نکرده و روی آن پوستر چسپانده و از تابلوی راهنمایی و رانندگی و تیر چراغ برق و دیوار ساختمان مردم که حق‌الناس است هم دریغ نکرده چگونه احساس تکلیف برای تکفل امور شهر دارد!
آفتاب‌‌نیوز :
«دادخدا سالاری» با تأکید بر این‌که نامزدهایی که در تبلیغات انتخاباتی  خود موجب تخریب اموال تاریخی و فرهنگی و عمومی شده‌اند به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان  احضار شدند و پرونده قضائی برای متخلفین تشکیل شده است، اظهار کرد: متأسفانه  در تبلیغات سطح شهر شاهد برخی رفتارهای نابهنجار و نامناسب از سوی شماری از نامزدها و ستادهای  انتخاباتی شورای شهر هستیم که بعضاً باعث اسیب رساندن به آثار باستانی و تاریخی شده است.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: باعث تعجب است  فردی که حتی به آثار تاریخی شهر هم رحم نکرده و روی آن پوستر چسبانده چگونه احساس تکلیف برای تکفل امور شهر دارد!

وی افزود: برخی کاندیداها حتی از تابلوی راهنمایی و رانندگی و تیر چراغ برق و دیوار ساختمان مردم که حق‌الناس است هم دریغ نکرده‌اند.

 به گزارش ایسنا، سالاری تصریح کرد: پس از برگزاری  جلسات توجیهی متعدد و با وجود محل‌های پیش‌بینی شده برای نصب تبلیغات انتخاباتی باز شاخه درختان را می‌شکنند تا عکسشان را آویزان کنند غافل از این‌که شهروندان فهیم کرمانی پیش از آن‌که به تبلیغات نامزدها توجه کنند، رفتار آنان را مدنظر قرار می‌دهند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان خاطرنشان کرد: این اقدامات از مصادیق مجرمانه تخریب اموال تاریخی و فرهنگی، تخریب و اتلاف اموال، تخریب وسایل و تأسیسات مورد استفاده عمومی و تخریب علائم راهنمایی و رانندگی که به‌منظور حفظ جان اشخاص است، بوده و متخلفین مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین