کد خبر: ۴۴۵۷۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

تکذیب دفاع آیت الله مکارم شیرازی از نامزدهای ریاست جمهوری

دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: این مرجع تقلید همانطور که بارها اعلام داشته از هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دفاع نمی کند و تمام شایعاتی که در این زمینه منتشر می شود بی اساس است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مکارم شیرازی، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع عموم مردم عزیز ایران اسلامی می رساند که حضرت آیت الله مکارم شیرازی همانطور که بارها اعلام داشته از هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دفاع نمی کنند و تمام شایعاتی که در این زمینه منتشر می شود بی اساس می باشد.

این اطلاعیه ادامه یافته است: البته توصیه ایشان به همه مردم عزیز حضور هر چه با شکوه تر در انتخابات پیش رو می باشد و از آنها می خواهند به نامزدی که اصلح بودن آن شرعا برایشان ثابت شده است رای دهند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین