کد خبر: ۴۴۵۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

رئیسی: مشکلات کشور را با مدیریت جهادی حل می کنیم!

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه شایسته ملت ایران نیست که اینگونه دچار مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی باشند، گفت : مشکلات کشور را با مدیریت جهادی حل و فصل می کنیم .
آفتاب‌‌نیوز :
 سید ابراهیم رئیسی عصر یکشنبه در سفر انتخاباتی به استان مازندران در دیدار با نماینده ولی فقیه و در جمع روحانیون و ائمه جمعه شهرهای استان در ساری افزود : وورد من به عرصه خدمت به مردم کشور ،برای گره گشایی آنان است.

وی با اشاره به اینکه کشور دارای نیروی انسانی ، منابع طبیعی و در همه حوزه ها ثروتمند است، اظهار داشت : امور داخلی و خارجی کشور با مدیریت جهادی حل می شود.

رئیسی با بیان اینکه با دعای خیر روحانیون و حمایت آنان خدمت به مردم را با مدیریت جهادی انجام می دهیم، اظهار داشت: افتخار من خدمت به آستان امام رضا ( ع) است ولی برای گره گشایی مشکلات مردم به صحنه انتخابات ریاست جمهوری آمده ام.

آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران نیز در این دیدار به اهمیت برگزاری انتخابات سالم و در امنیت کامل اشاره کرد و گفت: مازندران دارای ظرفیت های زیادی در حوزه صنعت، گردشگری و کشاورزی است که باید احیاء شود.

وی خاطر نشان کرد : امروز اقتصاد کشاورزان مازندران دچار مشکل است که نیاز به توجه ویژه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیسی در ادامه سفر انتخاباتی از استان گلستان وارد مازندران شد و در شهرهای گلوگاه ، بهشهر ، نکا و سورک مورد استقبال قرار گرفت .

دیدار با مردم مازندران در مصلی امام خمینی (ره) ساری برنامه بعدی این نامزد ریاست جمهوری است .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
0
مشکلات راباعقل وتدبیر حل میکنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین