کد خبر: ۴۴۵۸۸۰
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸

بارسلونا با هت تریک نیمار پیروز شد/ رئال مادرید در شب توقف اتلتیکو تاریخ‌سازی کرد

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید با شکست حریفانشان به رقابت خود برای فتح لالیگا ادامه خواهند داد و اتلتیکومادرید با تساوی برابر رئال بتیس جایگاه سوم خود را تثبیت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدارهای هفته سی و هفتم لالیگا یکشنبه شب برگزار شد. در بازی‌های همزمان بارسلونای صدرنشین برابر لاس پالماس قرار گرفت و به راحتی میزبانش را چهار بر یک شکست داد.
نخستین گل آبی اناری‌ها در دقیقه ۲۵ توسط نیمار به ثمر رسید. تنها دو دقیقه بعد لوییس سوارس با پاس نیمار گل دوم بارسا را به ثمر رساند و نیمه اول با پیروزی تیم مهمان به پایان رسید.

در نیمه دوم پدرو بیگاس یکی از گل‌ها را جبران کرد اما نیمار با دو گلی که به ثمر رساند علاوه بر هت تریک پیروزی تیمش را نیز قطعی کرد. او در دقایق  ۶۷ و ۷۱ گلزنی کرد.
بارسلونا با ۸۷ امتیاز و یک بازی بیشتر از رئال مادرید صدرنشین باقی ماند.

در دیگر بازی مهم رئال مادرید برابر سویا قرار گرفت و چهار بر یک مهمانش را شکست داد. گل نخست بازی را ناچو در حالت غیرمعمول به ثمر رساند. در حالی که داور به نفع سفیدپوشان خطا گرفته بود و بازیکنان سویا هنوز دیوار دفاعی را تشکیل نداده بودند مدافع اسپانیایی توپ را کاشت و آن را وارد دروازه سویا کرد.

در ادامه کریستیانو رونالدو گلزنی کرد تا نیمه نخست با پیروزی میزبان به پایان برسد. در نیمه دوم استوان یووتیچ در دقیقه ۴۹ یکی از گل‌ها را جبران کرد اما رونالدو گل دوم خود را دقیقه ۷۸ به ثمر رساند و از مرز ۴۰۰ گل گذشت. آخرین گل مادرید را تیز تونی کروس به نام خود ثبت کرد. 

سفیدپوشان با گلزنی در این دیدار توانستند در ۶۲ بازی پیاپی دروازه حریفان را باز کنند و رکورد بایرن مونیخ را بشکنند.

مادرید با این پیروزی و یک بازی کمتر  با ۸۷ امتیاز در رتبه دوم باقی ماند. سویا نیز با ۶۹ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار مهم اتلتیکو برابر رئال بتیس قرار گرفت و یک بر یک برابر میزبانش مساوی کرد.
دنیل سبایوس ابتدا دروازه اتلتیکو را باز کرد اما استفان ساویچ توانست در دقیقه ۶۶ گل مساوی را به ثمر برساند. با این نتیجه سومی اتلتیکو تثبیت شد و شاگردان دیگو پابلو سیمئونه فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین