کد خبر: ۴۴۵۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

گریم پسرانه زن حسود برای انتقام از دوستش

زن حسود که به دلیل اختلاف با دوستش با تغییر چهره از وی اخاذی می کرد دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ محمدمهدی کاکوان با بیان اینکه یک زن با مراجعه به پلیس اظهارداشت شخصی ناشناس ازطریق یک « آیدی» دریکی از شبکه‌های اجتماعی با فریب ایشان، فیلمی از وی تهیه کرده است، افزود: این شخص پس از فیلم برداری این زن را تهدید به انتشار فیلم در فضای مجازی کرده است.

به گزارش ایرنا، وی اظهارکرد: با اقدامات انجام شده و مستندات ارائه شده مشخص شد متهم که از دوستان نزدیک وی بوده به دلیل مشکل فیزیکی و از روی حسادت به شاکی طی ترفندی با استفاده ازکلاه گیس وتغییر چهره‌، خود را به عنوان پسرمعرفی و با فریب وی اقدام به اخذ تعدادی عکس و فیلم برهنه از نامبرده کرده است.
سرهنگ کاکوان ادامه داد: پس ازمدتی به انگیزه برهم زدن آرامش زندگی وی اقدام به ارسال عکس‌ها و فیلم‌ها برای همسرش کرده است.

وی گفت: متهم با اقدامات فنی کارشناسان این پلیس شناسایی و پس از اخذ دستورقضایی به این پلیس دلالت و به بزه خود معترف و انگیزه‌اش را حسادت و اختلاف با شاکیه عنوان کرد.
به گفته سرهنگ کاکوان، پرونده طی گزارشی به همراه متهم به دادسرا ارسال و برای وی قرار صادر شد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با بیان اینکه ارسال عکس و فیلم در شبکه‌های اجتماعی برای دیگران اشتباه است، گفت: این امر می‌تواند زمینه‌های اخاذی و هتک حیثیت را برای مجرمان حرفه‌ای به وجود آورد.

وی خانواده را رکن اساسی جامعه خواند وافزود: لذا برای حفظ خانواده ازهرگونه تهدید درفضای مجازی باید بدانیم مجرمین نیز در این فضا در کمین افراد بوده و پس از اخذ تصاویر و مطالب خصوصی شما اقدام به تهدید خواهند نمود پس برای حفظ خانواده از انتشار هرگونه عکس و یا فیلم خصوصی در این فضا پرهیز کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
نفهمیدیم یعنی شاکیه به متهم که خودش را شبیه پسرها کرده بود اطمینان کرده است؟ یعنی طرف خانم هست خودش را شبیه آقایان کرده و بعد شاکیه به دلیل اینکه فکر کرده پسر است باهاش دوست شده؟ خوب اینکه از اون طرف هم بد است یعنی شاکیه با یک نفر که حالا فکر میکرده پسر است میخواسته رفیق بشه؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین