کد خبر: ۴۴۶۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

روزنامه‌ها تحت تاثیر یک انصراف

کنار کشیدن یکی از نامزدها در واپسین روزهای باقیمانده به دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، اغلب روزنامه‌های صبح امروز را به انتشار خبر و تحلیل این اتفاق سوق داده است. سفرهای استانی دیگر نامزدها به تبریز، ساری و اصفهان از دیگر موضوعات مورد علاقه روزنامه‌های امروز برای انتخاب تیتر و عکس یک بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، روزنامه «وقایع اتفاقیه» عکس یک خود را از تصاویر حضور روحانی در جمع تجمع هوادرانش در تبریز انتخاب کرده است. تیتر «دوم خرداد را زنده کنید» هم روی این عکس دیده می شود که بخشی از صحبت‌های حسن روحانی در روز گذشته است.

تیتر یک این روزنامه هم با اشاره به انصراف قالیباف از انتخابات، «راهبرد گریز از باخت»‌ است.

روزنامه همشهری با انتشار عکسی از قالیباف در بین هوادارانش، تیتر «مرد اخلاق و تعهد» را برای امروز انتخاب کرده است و اشاره داشته که وی به نفع رییسی کنار رفت.

روزنامه بهار با روتیتر «قالیباف که جهانگیری را به عدم صداقت متهم کرده بود پیش از او انصراف داد!»، «پوششی بودن و صادق نبودن!» را تیتر یک خود کرده است. عکسی از حضور روحانی در بین هواردارانش در شهر تبریز تصویر یک این روزنامه است.

روزنامه جام‌جم تیتر یک «انصراف، ائتلاف» و روتیتر «آرایش جدید در صحنه انتخاباتی ریاست جمهوری» را برای صبح امروز انتخاب کرده است. عکس یک این روزنامه، آشفته بازار تبلیغات نامزدهای شوراها در شهر را نشان می‌دهد.

ابتکار با انتشار عکسی از حسن روحانی در جمع مردم تبریز و ساری، برای تیتر یک خود بخشی از صحبت‌های روحانی را انتخاب کرده که گفته است «انتخاب مردم بین وکیل و قاضی است». عکس یک این روزنامه تجمع هواداران روحانی را نشان می‌دهد.

تیتر یک روزنامه دنیای اقتصاد «سناریوهای بورسی پساانتخابات» است. عکس یک این روزنامه هم به دیدار روسای جمهور چین و روسیه اختصاص دارد.

روزنامه جوان تیتر یک «نقش جهان صندوق رای شد» را بر روی عکسی از حضور رییسی در جمع مردم اصفهان منتشر کرده است.

کیهان «شوک بزرگ ائتلاف برای نجات ملت» را به عنوان تیتر یک خود برگزیده و به انصراف قالیباف از انتخابات اشاره کرده است. تصویری از حضور رییسی در بین مردم اصفهان عکس یک روزنامه کیهان در روز سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه است.

رسالت با تیتر یک «بدهی بیست میلیارد دلاری بدهکاران نفتی / وزارت نفت و بانک مرکزی شفاف‌سازی کنند» امروز منتشر شده است. این روزنامه برای عکس یک خود، تصویری از میدان نقش جهان اصفهان با حضور هواداران رییسی را برگزیده است.

مردم سالاری با انتشار جمله‌هایی از حسن روحانی در بین مردم ساری و تبریز تیتر یک خود را «۲۹ اردیبهشت بار دیگر دوم خرداد ۷۶ را تکرار می‌کنیم» انتخاب کرده است. عکس یک این روزنامه هم این نامزد انتخاباتی را در بین هوادارانش نشان می‌دهد.

«شوک اولین ائتلاف» تیتر یک روزنامه خراسان برای صبح امروز است. عکس یک این روزنامه دور از فضای انتخابات تجمع دوستداران فردوسی در توس را نشان می‌دهد.

روزنامه فرهیختگان با انتشار تصویری از مناظره‌ها، عکس یک خود را در این خصوص انتخاب کرده است. «سود هنگفت رقبا از بازار سلامت ایران» تیتر یک این روزنامه در روز سه شنبه است.

روزنامه جمهوری اسلامی بخشی از صحبت‌های ناطق نوری درباره انتخابات را تیتر یک خود انتخاب کرده است. «روحانی اصلح است، همه رای بدهیم تا در مرحله اول انتخاب شود» جمله‌ای است که این روزنامه به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرده است. عکس یک روزنامه جمهوری اسلامی هم حسن روحانی را در اجتماع مردم تبریز نشان می‌دهد.

«آرایش جدید در صحنه انتخابات» تیتر یک روزنامه ایران است. عکس یک این روزنامه هم حضور وزرای کابینه دولت یازدهم در جمع نمایندگانی از خانواده‌ فرهنگ و هنر ایران را نمایش می‌دهد.

روزنامه شرق تیتر یک «قاضی یا وکیل؛ مردم انتخاب کنند» را برای امروز برگزیده و به صحبت‌های مشکل حسن روحانی در جمع مردم آذربایجان و مازندران اشاره دارد. عکس یک این روزنامه مانند ایران، حضور وزرای کابینه دولت یازدهم در جمع نمایندگانی از خانواده‌ فرهنگ و هنر ایران را نمایش می‌دهد.

روزنامه قانون تیتر یک «پایان ناتمام را» برای صبح امروز انتخاب کرده و در این ارتباط به انصراف قالیباف از انتخابات اشاره داشته است. این روزنامه رو تیتر قالیباف در حالی انصراف داد که سبد آرای‌ش جذب اصولگریان نخواهد شد را برای امروز انتخاب کرده است و عکس یک این روزنامه هم به حجت اشرف‌زاده اختصاص دارد که در گفتگویی با قانون شرکت کرده و روی این عکس تیتر دوباره ایران برمی‌خیزد دیده می‌شود

روزنامه اعتماد عکس یک خود را پوستری از قالیباف انتخاب کرده و تیتر یک این روزنامه صحبتی از روحانی است که مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرده؛ «جمعه بیایید؛ رای بالاتر می خواهیم».

حضور روحانی در اجتماع مردم تبریز و مازنداران عکس یک روزنامه آرمان امروز است. تیتر یک این روزنامه هم به بخشی از صحبت‌های روحانی اشاره دارد که گفته است «مردم ۲ خرداد ۷۶ را تکرار می‌کنند».

روزنامه شهروند با انتشار عکسی نیم‌رخ از روحانی و رییسی که رو در روی هم ایستاده‌اند، تیتر یک «کدام آینده» را برای امروز انتخاب کرده است.

روزنامه آفتاب برای تیتر یک خود نوشته است «انصراف قالیباف/ به نام رییسی به کام روحانی». عکس یک این روزنامه هم تصویری از روحانی و قالیباف را در حال دست دادن نشان می‌دهد.

روزنامه «وطن امروز» هم با انتشار عکسی بزرگ از تجمع هواداران رییسی در اصفهان، تیتر یک «رییسی جمهور» را انتخاب کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین