کد خبر: ۴۴۶۴۵۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

عطریانفر: رئیسی قالیباف را معاون اول نمی‎کند

یک اصولگرای نزدیک به پایداری‌ها معتقد است انصراف قالیباف از انتخابات کاری بسیار بزرگ در جهت وحدت اصولگرایان بود و در صورت پیروزی رئیسی در انتخابات از قالیباف در بهترین جایگاه دولتی استفاده خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : نامه نیوز نوشت: حسین نقوی حسینی،‌ نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به انصراف محمدباقر قالیباف از رقابت‌های انتخاباتی گفت: با توجه به اینکه قالیباف شایسته جایگاه ریاست جمهوری بوده و هست، با انصراف از ادامه رقابت‌ها دست به کار بسیار بزرگی زد. معتقدم این حرکت در پیروزی آقای رئیسی موثر خواهد بود. 

 وی با اشاره به آرای خاکستری، ادامه داد: موج نارضایتی از روحانی در جامعه وجود دارد؛ به همین دلیل قشر خاکستری به سمت گروهی می‌رود که وحدت و برنامه های منسجمی دارد. 
 
این نماینده اصولگرا با بیان اینکه هردولتی که روی کار می‌آید باید از ظرفیت‌های قالیباف استفاده کند،‌تصریح کرد:‌ این قالیباف است که باید افتخار بدهد تا با دولتی همکاری کند. متاسفانه در انتخابات گذشته اقبالی به ایشان نشان ندادند که واقعا به ناحق بود. مردم تهران باید از قالیباف قدرشناسی می‌کردند!‌ 

  عطریانفر: حتما رأی قالیباف به سبد رئیسی می‌رود اما ...

عضو ارشد حزب کارگزاران گفت: قالیباف با چنین پیشینه ای که از خود به جای گذاشت تصور نمی کنم بتوانند جایگاه معاون اولی را در دولت آقای رئیسی به او بدهند.

محمد عطریانفر گفت: من معتقدم اگر آقای رئیسی رئیس جمهور شود حتما جایی به آقای قالیباف در دولت خود می دهد. اما به نظر نمی آید آقای قالیباف را به سمت معاون اولی منصوب کنند. آقای قالیباف با چنین پیشینه ای که از خود به جای گذاشت تصور نمی کنم بتوانند جایگاه معاون اولی را در دولت آقای رئیسی به او بدهند.

عطریانفر گفت: حتما رأی آقای قالیباف به طرف آقای رئیسی خواهد رفت. نظرسنجی های معتبری که انجام می شود و تا حدودی قرین به صحت است نشان می دهد با عدم حضور آقای قالیباف، رأی آقای رئیسی به مرز 35 تا 40 درصد افزایش می یابد؛ شاید بخش اندکی از آرای آقای قالیباف نیز به سمت آقای رئیسی نرود چون آقای قالیباف از خودش تصویر یک شخص مدرن را ارائه داد بنابراین کسانی که این باور را به رسمیت شناختند رأی شان به سمت آقای رئیسی هدایت نخواهد شد، آنها از عرصه تأثیر خارج می شوند یا رأی به آقای روحانی می دهند. اما اینکه تصور شود خروج آقای قالیباف نفعی برای آقای رئیسی خواهد داشت، این تصور چندان درست نیست ولی اینکه آقای رئیسی یک رأی سنگین تری پیدا خواهد کرد حتما همین طور می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین