کد خبر: ۴۴۶۶۰۰
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱

چشم باشگاه استقلال از محرومیت پرسپولیس ترسید

پس از محرومیت تماشاگران پرسپولیس در بازی این تیم برابر لخویای قطر، باشگاه استقلال به هوادارانش برای بازی دوشنبه مقابل العین امارات هشدار داد.
آفتاب‌‌نیوز :
باشگاه استقلال در آستانه ديدار مقابل العين امارات، در اطلاعيه‌اي از هواداران عزيز و گرامي خود خواست نسبت به محروميت احتمالي اين باشگاه در ليگ قهرمانان، هوشيار باشند.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به حكم صاده از سوي كميته انضباطي AFC، باشگاه استقلال به دليل انداختن نور ليزر در ورزشگاه آزادي به پرداخت مبلغ ٥٤ هزار دلار محكوم شد. با وجود شرايط سخت مالي و براي جلوگيري از محروميت‌هاي بيشتر، باشگاه استقلال اين مبلغ را پرداخت و پرونده خود در AFC را بست.

جريمه ديگري كه باشگاه استقلال در خطر محكوم شدن به آن قرار دارد، محروميت از برگزاري بازي خانگي بدون حضور تماشاگران است كه پيرو مذاكرات انجام شده با كنفدراسيون فوتبال آسيا، اين محكوميت براي يك سال به حالت تعليق درآمده است. البته چنانچه در مسابقات آينده تخلفات قبلي تكرار شود، اين محكوميت از سوي AFC به اجرا در مي آيد و استقلال بايد در ليگ قهرمانان آسيا بدون تماشگر بازي كند.

لذا باشگاه استقلال از كليه هواداران عزيز و گرامي خود تقاضا دارد براي جلوگيري از محروميت و پرداخت جرايم بيشتر، اين نكات را مد نظر قرار دهند:

١- از انداختن هرگونه نور ليزر به داخل زمين، به طور جد خودداري كنند.

٢- از پرتاب هرگونه مواد محترقه، بطري آب و اشياء ممنوعه، خودداري شود.

٣- براي مسابقه دوشنبه شب فقط به تشويق تيم محبوب خود پرداخته و از سردادن هرگونه شعاري كه بي احترامي به تيم حريف و يا تيم داوري باشد، پرهيز کنند.

ترديدي نيست كه هواداران عزيز و فهيم استقلال خود به اين نكات به خوبي واقف بوده و اقدامي نمي‌كنند كه به زيان تيم محبوبشان تمام شود و اگر كسي در لباس هوادار استقلال قصد انجام چنين كارهايي داشت، او را به ماموران انتظامي مستقر در ورزشگاه معرفي مي‌کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین