کد خبر: ۴۴۶۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۸۵ - ۱۰:۴۳

پیشنهاد آبادگران: مانور نظامی کنار مرزهای امریکا

آفتاب‌‌نیوز :  "منطقه رزمایش در نزدیکی آبها و آسمانهای کشورهایی برگزار می شود که با آمریکا میانه خوبی ندارند.حالا هم که به بهانه عراق و افغانستان بارها حریم هوایی و دریایی کشورمان– به قول خودشان سهوی- مورد تجاوز قرار گرفته است.تمام اینها پیامهایی را به کشورهای غیر دوست آمریکا صادر می کند که مهمترین آنها این است که ما هر لحظه اراده کنیم میتوانیم به شما حمله ور شده و شما هیچگاه از سیطره قدرت نظامی ما در امان نخواهید بود و با این کار همواره سایه ترس را بر سر سایر کشورها بگستراند."

به همین خاطر آبادگران جوان پیشنهاد کرده است :"یکی از نوآوری های وزیر دفاع جدید می تواند این باشد که با ابتکار عمل، رزمایش مشترکی را با همکاری کشورهای آن ینگه دنیا، مثل کوبا یا ونزوئلا و یا ... تدارک ببیند. مسلم است که چنین رزمایشی مخصوصاً در نزدیکی آبهای ایالات متحده آمریکا هزینه های مالی و تدارکاتی بسیاری را به دنبال خواهد آورد، اما پیامدهای مثبت بسیاری را به دنبال خواهد داشت که بر ارباب سیاست پوشیده نیست

در پایان نیز آبادگران جوان به صدر اسلام پرداخته و آورده است : "سابقه این گونه حرکتهای نظامی – سیاسی در صدر اسلام نیز وجود دارد. یک نمونه از آنها جنگ یا غزوه تبوک است. در این غزوه، درگیری نظامی و فیزیکی خاصی بین مسلمین و رومیان اتفاق نیافتاد ولی ارائه نمایش قدرت مسلمین در برابر امپراتوری روم و سایر دوستان و دشمنان بود. سپاه اسلام با سختی ها،مشقات و هزینه های مالی فراوان و در فصل برداشت محصول – که شرح کامل آنها در کتب تاریخ اسلام بیان شده است- خود را در یک تابستان بسیار گرم از مدینه به سرحدات شام – مرزهای امپراتوری روم- می رساند تا در وهله اول این پیام را به تمامی دول – مخصوصاً امپراتوری روم و بعد ایران- برساند که مسلمین دیگر گروه ضعیفی نیستند و توانایی دفاع از خود را در هر نقطه –هرچند دور- و در برابر هر ابرقدرتی دارا می باشند. اینک در سال جدید، این ابتکار جدید می تواند توسط وزیر دفاع جدید، صورت عمل به خود بگیرد که هم باب تازه ای را در رزمایشهای مشترک و بین المللی ایران مقتدر اسلامی باز می نماید و هم چهره تازه ای از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان –مخصوصاً دول استکباری- به نمایش بگذارد و در نهایت دستاوردهای نظامی و توانایی همکاری و هماهنگی با ارتش کشورهای متحد، در آنسوی اقیانوسها به بوته آزمایش گذاشته خواهد شد."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین