کد خبر: ۴۴۶۸۲۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

نوری همدانی: همه مردم امروز به میدان بیایند

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، گفت: امروز مردم ایران با حضور باشکوه در انتخابات صفحه جدیدی در تاریخ نظام اسلامی ایجاد کرده و حماسه‌ساز باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
 این مرجع تقلید روز جمعه در اولین ساعات رأی گیری، پس از انداختن رأی خود به صندوق سیار شماره 548 در جمع خبرنگاران، افزود: امروز لازم است همه مردم متعهد و انقلابی ایران که در تمام جریان‌ها حماسه آفرین و موثر حضور داشته‌اند، به میدان بیایند.

وی ادامه داد: مرد و زن، پیر و جوان و شهری و روستایی در برابر دشمنان اسلام شکوه و عظمت ایجاد کنند تا بر جهانیان معلوم شود، این مردم که در همه صحنه‌ها حماسه آفرین بودند به نظام اسلامی - ولایی متعهد هستند.

وی با بیان اینکه ما در جریان انتخابات کسی را معین نکردیم اما چند شاخص بیان شد، گفت: اول اینکه باید ولایتمدار در حد کامل، دوم استکبار ستیز آنهم در حد کامل و سوم خدمتگزار مردم باشد.

به گزارش ایسنا،آیت الله نوری همدانی ادامه داد: ایجاد کار، ارزانی، مبارزه با فقر و فساد شاخص‌های دیگری است که باید رییس جمهور آینده داشته باشد.

این مرجع تقلید در پایان گفت: امیدواریم امروز مردم ایران همه در صحنه حضور پیدا کنند و حماسه جدیدی بیافرینند و ورق جدیدی را ایجاد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین