کد خبر: ۴۴۷۰۲۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

مدارس اردبیل فردا تعطیل است‌

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل برگزاری انتخابات و طولانی شدن شمارش آرا مدارس اردبیل فردا تعطیل خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد ناصری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: به دلیل برگزاری انتخابات و طولانی شدن شمارش آرا مدارس اردبیل فردا روز شنبه تاریخ  30 اردیبهشت ماه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: با توجه به تمدید ساعات برگزاری انتخابات همانند سال‌های گذشته پیش‌بینی می‌شود که شمارش آرا زمان طولانی را نیاز داشته باشد که به همین دلیل نسبت به تعطیلی مدارس استان در روز بعد از انتخابات تصمیم گرفته شده است و مدارس استان فردا تعطیل خواهند بود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل گفت: مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها نیز در این تصمیم دخیل بوده‌اند و طبق نظرسنجی‌های انجام شده تصمیم به امر گرفته شده است.

به گزارش تسنیم، ناصری بیان کرد: رای اولی‌ها با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رای اهمیت و نقش انتخابات را به همگان نشان می‌دهند و در تعیین سرنوشت کشور سهیم می‌شوند.

وی تصریح کرد: مردم ولایتمدار و غیور استان امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بزرگ در تاریخ کشور رقم‌ می‌زنند و نقش مهم و تاثیرگذار خود را در تعیین سرنوشت کشور به دنیا و جهان نشان می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین