کد خبر: ۴۴۷۲۹۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

تبریک عارف به حسن روحانی

محمدرضا عارف در پیامی، پیروزی روحانی را به وی تبریک گفت و تاکید کرد: این موفقیت چشم‌گیر نشان از پیروزی گفتمان اصلاح طلبی است که در دل خود اعتدال و میانه روی را به همراه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر حسن روحانی

افتخار کسب اعتماد  مجدد مردم به عنوان منتخب ملت در جایگاه رئیس جمهوری ایران اسلامی را به جنابعالی، ملت شریف و رهبر معظم انقلاب تبریک عرض می‌کنم.

بی شک رأی بالای ملت بزرگوار ایران به جنابعالی سرمایه عظیمی است که می‌تواند پشتوانه محکمی برای ادامه خدمت در مقام ریاست جمهوری باشد. این موفقیت چشم گیر  نشان از پیروزی گفتمان اصلاح طلبی است که در دل خود اعتدال و میانه روی را به همراه دارد. جریان اصلاح طلبی ایران از انتخابات سال ۹۲ تاکنون همراه جنابعالی بوده است و برای پیروزی منطق و خردورزی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

حال با پایان رقابت‌های انتخاباتی باید همه جریانات سیاسی به کمک رئیس جمهور منتخب بیایند و دولت دوم جنابعالی نیز باید با اولویت قرار دادن اقتصاد مقاومتی و محوریت برنامه ششم توسعه به حل مشکلات و دغدغه‌های مردم عزیز کشورمان بپردازد. مجلس شورای اسلامی که در یک سال گذشته همراهی خود را با دولت شما به خوبی نشان داده است به مانند گذشته ضمن اعتقاد به وظیفه نظارتی خود این همراهی را ادامه خواهد داد و باید از این فرصت بهترین استفاده را برای خدمت به ملت عزیز ایران کرد.

همانگونه که مستحضر می‌باشید در پیروزی جنابعالی جوانان فهیم کشورمان سهم بالایی داشتند و الحق سنگ تمام گذاشتند جا دارد در دولت دوم شما جوانان متخصص جایگاه ویژه‌ای داشته باشند چرا که تجربه نشان داده است هر کجا به جوانان اعتماد کردیم نتیجه بخش بوده است.

امیدوارم با تلاش‌های شما و با هماهنگی با سایر ارکان نظام  درحل چالش‌های باقی مانده از حوادث ناگوار سال ۸۸ که از مطالبات بخشی از مردم بخصوص جوانان و دانشجویان است اهتمام ویژه داشته باشید.

اینجانب متواضعانه و خالصانه از تمامی گروهها و جریانات سیاسی و سایر نامزدهای محترم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درخواست می‌کنم که با حمایت همه جانبه از رئیس جمهور منتخب، برای برآورده شدن مطالبات به حق مردم که آرزوی همه ماست، همت کنند.

محمدرضا عارف»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین