کد خبر: ۴۴۷۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

با وضعیت فعلی بازار، چطور ماشین بخریم؟

نگران قیمت تعیین شده از سوی فروشنده هستید؟ نمی‌دانید چطور خودرو یا موتور خود را قیمت‌گذاری کنید؟ بخش قیمت‌ روز خودرو و قیمت روز موتورسیکلت رکاب همیشه به روز است و به شما کمک می‌کند از آخرین نوسانات قیمت خودرو و موتورسیکلت آگاه شوید و خودرو یا موتور خود را به قیمت بخرید یا بفروشید.
آفتاب‌‌نیوز :
خرید خودرو همیشه کار سخت و پیچیده‌ای بوده است. خودرو محصولی پرهزینه است و باید طوری انتخاب شود که بتواند مدت زیادی در خدمت خریدارش باشد. 

در کشورهای مختلفی که بازار خودرو در آن‌‌ها شرایط عادی‌تری دارد، خرید خودرو یا خرید موتورسیکلت نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی دارد و در بازار ایران این سختی تشدید شده نیز هست. قیمت خودروها دائم در نوسان است و برای خرید خودروی صفر کیلومتر باید از هفت خان گذشت. برای عده زیادی سوال ایجاد شده که در این شرایط چطور می‌توان صاحب ماشین شد؟ یکی از این راه‌ها، استفاده از نرم‌افزار خرید و فروش خودرو و موتورسیکلت رکاب است.

با وضعیت فعلی بازار، چطور ماشین بخریم؟

ماشین بخریم یا نه؟

خرید خودروی دست دوم یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا با صرف هزینه کمتری خودروی مورد نظر خودتان را بخرید. خیلی از خریداران علاقه‌ای به خرید و فروش خودروی دست دوم ندارند. از یک طرف ممکن است خریداران اطمینان کافی نداشته باشند، و از یک سو قیمت‌های مناسب‌تر و تنوع خودروهای دست دوم وسوسه کننده است. بنابراین چاره چیست؟ اینجاست که رکاب به کمک شما می‌آید.

رکاب چیست؟

 رکاب یک سرویس خرید و فروش خودرو، موتورسیکلت و سایر وسایل نقلیه است که به خریداران کمک می‌کند به سرعت خودروی مورد نظر خود را پیدا کنند و با فروشنده آن در ارتباط باشند. رکاب زمان و انرژی مورد نیاز برای خرید خودروی دست دوم را کاهش می‌دهد. هر روز صدها آگهی فروش خودرو، موتورسیکلت و ماشین آلات سنگین در رکاب ثبت می‌شود و در معرض دید هزاران کاربر قرار می‌گیرد. 

جستجوی دقیق میان صدها آگهی

رکاب در تمام مراحل خرید و فروش خودرو کنار شماست. با رکاب نیازی به مراجعه به بنگاه‌ها و نمایشگا‌ه‌های خودرو وجود ندارد و خبری از دلالی نیست. فروشندگان رایگان خودروی خود را آگهی می‌کنند و خریداران بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانند این آگهی‌ها را مشاهده و بررسی می‌کنند. با استفاده از جستجوی پیشرفته‌ و طبقه‌بندی‌های مختلف سایت رکاب؛ می‌توان دقیقا خودرویی با ویژگی‌های مورد نظر پیدا کرد و مستقیم با فروشنده در ارتباط بود.

آگاهی از قیمت روز خودرو و موتورسیکلت

نگران قیمت تعیین شده از سوی فروشنده هستید؟ نمی‌دانید چطور خودرو یا موتور خود را قیمت‌گذاری کنید؟ بخش قیمت‌ روز خودرو و قیمت روز موتورسیکلت رکاب همیشه به روز است و به شما کمک می‌کند از آخرین نوسانات قیمت خودرو و موتورسیکلت آگاه شوید و خودرو یا موتور خود را به قیمت بخرید یا بفروشید.

با وضعیت فعلی بازار، چطور ماشین بخریم؟

امکان مشاهده آگهی روی نقشه

یکی از خدمات ویژه رکاب این است که به شما کمک می‌کند روی نقشه، نزدیک‌ترین آگهی‌ها به خودتان را پیدا کنید و در زمان صرفه‌جویی کنید. پس لازم نیست نگران پسندیدن خودرویی باشید که با محل شما فاصله زیادی دارد.
 
بررسی مشخصات فنی

نمی‌توانید بین مدل‌‌های مختلف گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید؟ رکاب برای کمک به شما بخش‌های ویژه‌ای به مشخصات فنی خودرو و مشخصات فنی موتورسیکلت اختصاص داده است که به شما کمک می‌کند خودروها و موتورسیکلت‌های مختلف را با جزئیات کامل با یکدیگر مقایسه کنید.

امکانات ویژه برای ثبت آگهی

فروشنده هستید ولی آگهی شما توسط خریداران دیده نمی‌شود؟ با رکاب می‌توانید آگهی فوری ثبت کنید و یا با استفاده از سرویس آگهی‌های نردبانی، آگهی خود را همیشه جلوتر از بقیه آگهی‌ها در معرض دید خریداران قرار دهید.

دنبال خودرو یا موتور خاصی هستید که در آگهی‌ها موجود نیست؟ با استفاده از سرویس گوش به زنگ رکاب به ما بگویید دقیقا دنبال چه ماشین یا موتوری هستید و منتظر باشید تا ما پس از درج آگهی برای آن خودرو یا موتورسیکلت شما را مطلع کنیم.

مقالات رکاب، کتابخانه تخصصی خودرو

دوست دارید درباره یک موتور یا ماشین خاص بیشتر بدانید؟ بخش مقالات سایت رکاب همیشه با بررسی تخصصی انواع مختلف خودرو و موتورسیکلت بروز است تا مثل یک مشاور حرفه‌ای در تصمیم‌گیری کنار شما باشد. مقالات آموزشی سایت رکاب هم به شما کمک می‌کنند کم کم به یک متخصص واقعی تبدیل شوید.

با وضعیت فعلی بازار، چطور ماشین بخریم؟

محاسبه هزینه انتقال سند، مشاهده خلافی خودرو

در طراحی رکاب سعی شده هیچ چیز از صفر تا صد خرید و فروش خودرو یا موتورسیکلت از قلم نیفتد، حتی امکان ویژه‌ای برای محاسبه هزینه انتقال سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی و همینطور دریافت خلافی خودرو و مشاهده نمره منفی گواهینامه در نظر گرفته شده است.

رکاب برای گوشی‌های هوشمند

رکاب راهکاری مدرن و جامع برای خرید و فروش خودرو و موتورسیکلت فراهم کرده است. برای راحتی بیشتر کاربران، نرم‌افزار رکاب برای اندروید و iOS نیز در اختیار شما قرار دارد. با دانلود نرم افزار رکاب روی تلفن همراه خود، یک نمایشگاه خودروی بزرگ همیشه در جیب شماست. 

به خصوص در بازار ایران که خرید بعضی خودروهای دست دوم نسبت به خرید خودروهای صفر به صرفه‌تر و معقول‌تر است، با کمک رکاب خودرویی به قیمت و مطمئن بخرید. سری به سایت رکاب بزنید یا با دانلود برنامه رکاب از کافه‌بازار یا سیب‌اپ، با خیال راحت به خرید و فروش خودرو، موتورسیکلت و ماشین‌آلات بپردازید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین