کد خبر: ۴۴۷۴۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

رئیسی و قالیباف فکر می کردند بازهم می‌توانند با روش احمدی‌نژاد پیروز شوند

روزنامه شرق در تحلیل نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نوشت:این انتخابات بیش از آنکه باخت آقایان رئیسی و قالیباف باشد، باخت مدل انتخاباتی آقای احمدی‌نژاد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
هنر احمدی‌نژاد آن بود که موضوع انتخابات را از حوزه دموکراسی و مباحث مدرنیته یا سنت، بیرون کشید و به بحث فقر و غنا وارد کرد و دوقطبی را در آن عرصه شکل داد.

انتخابات در دوره احمدی‌نژاد نشان داد او توانسته با وعده‌های توزیعی و بازتوزیعی، مردم را با خود همسو کند و انتخابات را ببرد. اصولگرایان در دام پیروزی احمدی‌نژاد افتادند؛ آنها تصور کردند چون احمدی‌نژاد توانست با آن وعده‌ها پیروز شود، آنها هم می‌توانند از همان طریق پیروز میدان باشند؛ اما نتیجه انتخابات نشان داد این استراتژی، نمی‌تواند استراتژی درستی باشد و جامعه ایران از چند مورد گذر کرده است.

دیگر یارانه موضوعی نیست که تعیین‌کننده قطعی انتخابات باشد. ‌ای‌کاش آقای احمدی‌نژاد ردصلاحیت نمی‌شد و این باخت اصلی را او تجربه می‌کرد. اکنون افزایش یارانه‌ بیشتر نمی‌تواند جامعه را به سمت خاصی بکشاند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
3
اما در حقيقت دوره احمدي نژاد با همه بدي‌هايي كه داشت، اما يك خوبي داشت!!!!!!!!!:
در عين اينكه سره را از ناسره جدا شد، تلنگر بزرگي بود بر همه انسان‌هاي مومن و خداشناس و حقيقت‌بين و حقيقت‌جو كه به خود بيايند و متوجه شوند كه چگونه يك لحظه غفلت يك عمر پشيماني به بار مي‌آورد.
بنابراين بعد از اين، مسئوليت همه مسئولان و همه انسان‌هاي خوب و متعهد و خداشناس، براي حفظ دين و كشور از انحراف و كجروي تا زمان ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج)، و در نتيجه آموزش و پرورش و تربيت ديني/انساني جوانان عزيزمان آنگونه كه ان‌شاءالله حقيقت دين و فرامين الهي را صحيح بشناسند و صحيح عمل كنند، بيشتر و بيشتر مي شود و در عين حال اجر و ثوابش هم بيشتر و بيشتر.
ان‌شاءالله كه همواره حق پشت و پناه و پشتيبان آقاي دكتر روحاني و دولت محترمش در رسيدن و نيل به مقصود باشد. الهي آمين
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین